AndroidHealthClinic

Elk rondje is anders! (1 bezoeker)

Heeft iemand al ideeën over het zeer koude en natte weer wat eraan komt?

  • 2. Wat doe je met je schema, sla je die dagen over over of stel je uit?

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee mij te koud

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    11
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Een van mijn sterkere ritten.
Screenshot_20210330-161931_Strava.jpg
 
Vandaag 70 minuten lopen op het programma. Kilometer of 12-13. Gisteren 2 uur gefietst, 45 km ongeveer.
 
Ook een rondje gedaan gisteren. Vertrokken met een “ik zie wel wat het wordt” idee. Uiteindelijk de geskipte intervallen van donderdag gedaan: 20’ opwarmen, 3x10’ versnellen met 5’ rust (moest denk ik eigenlijk 3’ zijn volgens het schema) en dan nog rustig uitgelopen. 90 minuten, 15km in totaal. Een 10-15 minuten uitlopen was vast ook voldoende geweest :o.

Loopje van maandag stel ik uit naar dinsdag denk ik en wordt dan een 40-tal minuutjes herstel. Kwestie van niet in dezelfde val te trappen als vorig jaar.
 
Zo, 13 kilometers gemaakt, paasontvijt is verbrand. Kom maar op met die paaseieren.
 
Ik heb dus last bij mijn lies.
Als ik bijvoorbeeld zit en mijn schoen uit wil doen of sok en mijn knie omhoog hef krijg ik er een steek.
Als ik squat en ik zit onderin krijg ik ook last. Maar voornamelijk als er geen druk/stretch op zit voel ik steken op het squatten na dan.

Met hardlopen heb ik verder ook geen last fietsen ook niet. Het is geen verrekking daar ben ik wel over uit maar wat zou het dan kunnen zijn?
Enige wat ik zo kan bedenken is een sporthernia? Klinkt dit iemand bekend in de oren?
 
Enige wat ik zo kan bedenken is een sporthernia? Klinkt dit iemand bekend in de oren?
Een hernia moet geloof ik erger worden als je perst, het testje is altijd op je hand te blazen met de lippen
 
Een hernia moet geloof ik erger worden als je perst, het testje is altijd op je hand te blazen met de lippen
Dat is toch om een liesbreuk te checken?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Zondag halve marathon lopen was ik een soort van vergeten dus ja. Hopelijk loop ik hem uit.
Screenshot_20210408-064747_Chrome.jpg


Plus de 4mijl van emmen ook op dezelfde dag top geregeld al zeg ik het zelf
 
Dus je gaat van niet rennen door een liesblessure naar 27+km op een dag :roflol:? Strak plan :thumb:.
21km tijdens lopen geen last dus dat scheelt wel 😅
 
Back
Naar boven