XXL Nutrition

Elk rondje is anders!

Heeft iemand al ideeën over het zeer koude en natte weer wat eraan komt?

  • 2. Wat doe je met je schema, sla je die dagen over over of stel je uit?

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee mij te koud

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    11
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

0aceedae8c86e627fd7f13f427b0e945.jpg
 
Had ik ook ergens gelezen ja. Heb er nu 120k mee gelopen en zie (nog) geen tekens van slijt, dus lijkt mee te vallen.
Ja ik zit een beetje te twijfelen want ze zijn best wel aan de dure kant en als je pech hebt dan zit je daar weer mee.
Maar er zijn gelukkig nog andere opties.
 
Ja ik zit een beetje te twijfelen want ze zijn best wel aan de dure kant en als je pech hebt dan zit je daar weer mee.
Maar er zijn gelukkig nog andere opties.
Beetje vreemde suggestie wellicht, maar als je een snelle 5k wilt lopen kan het helpen een schema te volgen dat is gericht op... een snelle 5k.
 
Beetje vreemde suggestie wellicht, maar als je een snelle 5k wilt lopen kan het helpen een schema te volgen dat is gericht op... een snelle 5k.

Vanaf volgende maand ga ik anders lopen/trainen dus daarmee verwacht ik wel wat snelheid te winnen + ik ben aan het cutten.
Ik ben bij het lopen net zoals ik met fitness was haha ik liep altijd maar gewoon vaak zelfde tempo en af en toe een pr proberen.
Met andere woorden gewoon beetje aankloten :D
Ben nu ook mijn cadans aan het proberen te verbeteren ademhaling en ik doe nu een soort van "slow runs" easy runs. Deze maand gaat het mij voornamelijk om die 160km badge in de nike rub clup app te bemachtigen.
 
Vanaf volgende maand ga ik anders lopen/trainen dus daarmee verwacht ik wel wat snelheid te winnen + ik ben aan het cutten.
Ik ben bij het lopen net zoals ik met fitness was haha ik liep altijd maar gewoon vaak zelfde tempo en af en toe een pr proberen.
Met andere woorden gewoon beetje aankloten :D
Ben nu ook mijn cadans aan het proberen te verbeteren ademhaling en ik doe nu een soort van "slow runs" easy runs. Deze maand gaat het mij voornamelijk om die 160km badge in de nike rub clup app te bemachtigen.
Zolang je daar nog makkelijk progressie mee kunt boeken zou ik het niet zoeken in een paar schoenen.
 
Zolang je daar nog makkelijk progressie mee kunt boeken zou ik het niet zoeken in een paar schoenen.
Ik zoek het ook totaal niet in andere schoenen lol. Ik ben gewoon nieuwe schoenen nodig dus wil ik graag een keer carbon schoenen proberen. En een leuke bijkomstigheid is is dat je "sneller" kan lopen in die schoenen dus in de toekomst wel een mooie PR zou kunnen lopen.
 
Ik zoek het ook totaal niet in andere schoenen lol. Ik ben gewoon nieuwe schoenen nodig dus wil ik graag een keer carbon schoenen proberen. En een leuke bijkomstigheid is is dat je "sneller" kan lopen in die schoenen dus in de toekomst wel een mooie PR zou kunnen lopen.
Dan had ik je verkeerd begrepen, ik dacht dat je die als tweede paar wilde kopen.
 
Dan had ik je verkeerd begrepen, ik dacht dat je die als tweede paar wilde kopen.
O ja want duurloopjes in die schoenen is zoals al gemeld is aardig ongemakkelijk en ik toch vaker langzaam loop dan snel :).
En ik wel van plan ben 3 pr's te willen lopen dit jaar. En dat hoeven geen super pr's te zijn maar als ik met die schoenen er een beetje vanaf kan snoepen heb ik het er wel voor over.
 
Leuk topic! Ook sinds 2 weken begonnen met hardlopen, omdat ik graag mijn basisconditie wil verbeteren en wil afvallen.
Ik ben begonnen met het start to run 5k schema. Audio bestanden waar je door een zwoele stem en muziek naar de uiteindelijke 5 km gaat.
Ook op zoek naar een paar goede schoenen en kleding. Al wel een thermo shirt van Craft aangeschaft die bevalt erg goed.
Mensen ook nog strava? https://www.strava.com/athletes/42709221
 
Ik ben ook ooit begonnen met Evi in mijn oren.
Toen had ik al moeite met een schema te volgen, want halverwege heb ik er de brui aan gegeven en liep ik al gewoon 5km :roflol: .
Volgens mij hebben managers ook weinig vat op jou :D
 
Volgens mij hebben managers ook weinig vat op jou :D
Ja dat soort mensen kan je het beste gewoon een goede beoordeling geven en die verbeterpunten weglaten. Dat is het beste voor beide partijen.
 
Ik ben ook ooit begonnen met Evi in mijn oren.
Toen had ik al moeite met een schema te volgen, want halverwege heb ik er de brui aan gegeven en liep ik al gewoon 5km :roflol: .
Volgens mijn fysio zijn er twee soorten mensen, die je een trap onder de kont moet geven en die je een beetje moet zien te remmen. :thumb:
 
Ik ben ook ooit begonnen met Evi in mijn oren.
Toen had ik al moeite met een schema te volgen, want halverwege heb ik er de brui aan gegeven en liep ik al gewoon 5km :roflol: .
Dit zal niet als een verassing komen maar ik heb ook nooit via een schema gelopen. :P

IT band probleem is na 10 jaar eindelijk weg. Ben toch maar oefeningen gaan doen die het zouden moeten verhelpen en ik heb zon bandje om mijn bovenbeen. Echte test komt als ik een lange afstand ga lopen 15k+ want vaak kwam het dan opzetten. En ook als ik teveel liep in een week maar aangezien ik vanaf 1 jan elke dag gelopen heb en maar 1x last heb gehad en toen met zon bandje ben gaan lopen niet meer.
Ook loop ik nu alleen over de weg ipv bos ook schuin aflopende weggetjes vermijd ik nu daarom en alles met elkaar schijnt te werken.


Zo'n hartslagband hoeveel accurater is dat itt alleen je horloge? Is het 100€ waard of niet?
 
Laatst bewerkt:
Dit zal niet als een verassing komen maar ik heb ook nooit via een schema gelopen. :P

IT band probleem is na 10 jaar eindelijk weg. Ben toch maar oefeningen gaan doen die het zouden moeten verhelpen en ik heb zon bandje om mijn bovenbeen. Echte test komt als ik een lange afstand ga lopen 15k+ want vaak kwam het dan opzetten. En ook als ik teveel liep in een week maar aangezien ik vanaf 1 jan elke dag gelopen heb en maar 1x last heb gehad en toen met zon bandje ben gaan lopen niet meer.
Ook loop ik nu alleen over de weg ipv bos ook schuin aflopende weggetjes vermijd ik nu daarom en alles met elkaar schijnt te werken.


Zo'n hartslagband hoeveel accurater is dat itt alleen je horloge? Is het 100€ waard of niet?
Voor hardlopen maakt het niet zo heel veel uit.

Voordeel zit bij andere sport (als gebruik handen en onderarmen voor afwijkingen zorgt) en voor mezelf bij verbinding met cardio apparatuur en dat ik in de winter m'n horloge over de mouw van m'n ondershirt kan dragen.
---
Goed om te horen dat je nu pijnvrij kan lopen!

Is het met die 15k+ ook niet de vraag of het daardoor komt, of dat dan de opgebouwde overtraining tot uiting komt?
-
Puur in theorie zouden onverharde wegen beter zijn, maar interessant om te lezen dat dat in de praktijk ook anders kan zijn.
 
Back
Naar boven