Fitness Seller

Elk rondje is anders! (1 bezoeker)

Heeft iemand al ideeën over het zeer koude en natte weer wat eraan komt?

  • 2. Wat doe je met je schema, sla je die dagen over over of stel je uit?

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee mij te koud

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    11
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Ff een stomme vraag, is een snelheid van 10km per uur liss aangezien ik hetzelfde tempo voor 30 min aanhou?
 
Ff een stomme vraag, is een snelheid van 10km per uur liss aangezien ik hetzelfde tempo voor 30 min aanhou?
Dat wordt bepaald door je hartslag.

Ik hou er echt niet van om een half uur 10km per uur te lopen. Vroeg of laat ga je sjokken/joggen. Het enige wat je er van leert is langzaam lopen.
 
Het enige wat je er van leert is langzaam lopen.
En cardiovasculaire conditie verbeteren, oa lagere hartslag, en vetverbranding verbeteren, en duurloop vermogen verbeteren. Als je goeie 100 of 200m wil neerzetten moet je het niet doen, nee.
 
Dat wordt bepaald door je hartslag.

Ik hou er echt niet van om een half uur 10km per uur te lopen. Vroeg of laat ga je sjokken/joggen. Het enige wat je er van leert is langzaam lopen.
Kan (nog) nie sneller..:sad:Word gelijk aangevallen hiero.
 
Nee man... is geen aanval. Als je verder geen loop doelen hebt, kun je waarschijnlijk beter snelle intervallen lopen en wandelen tussendoor.
Haha snapte ik.

Nee ik doe die 5km echt bedoeld als liss.
 
Leuke sokken.
DF6CF200-3439-408C-8BF9-9D9EB2CED495.jpeg
 
Wie heeft er ervaring met Garmin smartwatches? Ik zit er aan te denken om de forerunner 245 aan te schaffen, maar als de duurdere modellen zinvolle extra's hebben wil ik best wat meer uitgeven, ik wil hem ook als dagelijks horloge gaan gebruiken.
 
Wie heeft er ervaring met Garmin smartwatches? Ik zit er aan te denken om de forerunner 245 aan te schaffen, maar als de duurdere modellen zinvolle extra's hebben wil ik best wat meer uitgeven, ik wil hem ook als dagelijks horloge gaan gebruiken.
Voor jou is de 245 mans zat. Jij gaat sowieso geen brick cardio doen. Heb de 245 zelf ook top ding
 
Voor jou is de 245 mans zat. Jij gaat sowieso geen brick cardio doen. Heb de 245 zelf ook top ding
Wat hardlopen betreft is die ook zeker voldoende, maat wat smartwatch functies betreft?
 
Wat hardlopen betreft is die ook zeker voldoende, maat wat smartwatch functies betreft?
Geen idee heb hem voor hardlopen en fietsen. Als je van data houd is misschien zin ring ding iets?
 
Geen idee heb hem voor hardlopen en fietsen. Als je van data houd is misschien zin ring ding iets?
Ik heb wat gegoogeld en ik denk wat een Apple watch SE het beste aansluit bij mijn wensen.
 
Ik heb wat gegoogeld en ik denk wat een Apple watch SE het beste aansluit bij mijn wensen.
En wat ga jij doen met die data? Enkel stappen tellen hardlopen fietsen is accuraat. Slaap enzo dikke onzin
 
En wat ga jij doen met die data? Enkel stappen tellen hardlopen fietsen is accuraat. Slaap enzo dikke onzin
Vandaar een apple watch, wat GPS data, een klokje met timer is voor mij al voldoende. Alle extra’s van een forerunner heb ik niet nodig sommige extra’s van een apple watch zal ik wellicht wel gebruiken.
 
Wat hardlopen betreft is die ook zeker voldoende, maat wat smartwatch functies betreft?
Teveel, ik bedenk me bij die van mij iedere keer dat ik er een keer een aantal moet uitzetten.

De belangrijkste vraag is wellicht of je het horloge alleen met en vooral voor het sporten draagt of dat je er de hele dag mee loopt.

Als je er de hele dag mee loopt en bijvoorbeeld jouw telefoon is ook apple, dan zou je een eerder een apple overwegen. Die ziet er iets mooier uit dan een forerunner. Ook met andere bandjes blijft het een plastic horloge.
 
Ik draag al een tijd geen horloge meer en mis dat wel ik was dan ook van plan de smartwatch dagelijks te gaan dragen. Verder heb ik van alles van Apple, maar ik vind een vierkant horloge eigenlijk maar raar en ik heb altijd wel goede ervaringen gehad met garmin apparatuur, vandaar.

Het hoeft ook niet perse een forerunner te worden, een luxer ogend model zoals een vivoactive of venu zou ook een optie kunnen zijn.
 
Ff een stomme vraag, is een snelheid van 10km per uur liss aangezien ik hetzelfde tempo voor 30 min aanhou?
Mogelijk is het te snel.

Lopen op een tempo dat je nog een gesprek kan voeren is snel genoeg, niet sneller.

MAF-methode werkt ook vrij goed, in principe is dit 180-/-leeftijd, zitten nog wat haken en ogen aan.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven