MuscleMeat

Elk rondje is anders!

Heeft iemand al ideeën over het zeer koude en natte weer wat eraan komt?

  • 2. Wat doe je met je schema, sla je die dagen over over of stel je uit?

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee mij te koud

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    11
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Ik draag al een tijd geen horloge meer en mis dat wel ik was dan ook van plan de smartwatch dagelijks te gaan dragen. Verder heb ik van alles van Apple, maar ik vind een vierkant horloge eigenlijk maar raar en ik heb altijd wel goede ervaringen gehad met garmin apparatuur, vandaar.

Het hoeft ook niet perse een forerunner te worden, een luxer ogend model zoals een vivoactive of venu zou ook een optie kunnen zijn.
De accu van een Apple watch gaat 1 dag mee.. garmin venu 2 weken.
 
De accu van een Apple watch gaat 1 dag mee.. garmin venu 2 weken.
Ja, dat is wel een dingetje, maar ik zal hem toch niet dragen tijdens mijn slaap, dus is dat in principe voldoende.
 
Ik draag al een tijd geen horloge meer en mis dat wel ik was dan ook van plan de smartwatch dagelijks te gaan dragen. Verder heb ik van alles van Apple, maar ik vind een vierkant horloge eigenlijk maar raar en ik heb altijd wel goede ervaringen gehad met garmin apparatuur, vandaar.

Het hoeft ook niet perse een forerunner te worden, een luxer ogend model zoals een vivoactive of venu zou ook een optie kunnen zijn.
Heb zelf meerdere smartwatches gehad, wel alleen voor fitness, niet voor whatsapp en bellen en dat soort dingen. Tijdje een vivoactive gehad maar wat mij daar heel erg van tegenviel was dat het scherm echt super snel beschadigd waardoor dat ding er in no-time helemaal niet meer uit ziet. Vanuit daar de keuze gemaakt alleen nog maar Sapphire horloges te pakken aangezien dat saffier scherm niet zo belachelijk snel super lelijk wordt. Uiteindelijk gekozen voor de Garmin Fenix Sapphire 6. Betaalt er redelijk voor (900 euro), maar de Vivoactive had ik afgeschreven na 9 maanden omdat dat scherm gewoon echt heel erg lelijk was geworden en dat ding er in z'n totaliteit echt niet meer uit zag. Nu al bijna 3 jaar met die Fenix, zit geen krasje op terwijl ik er mee werk op de bouw. Ook vind ik 4 knoppen een stuk fijner werken dan zo'n touch screen.
 
Back
Naar boven