Fitness Seller

Elk rondje is anders! (1 bezoeker)

Heeft iemand al ideeën over het zeer koude en natte weer wat eraan komt?

  • 2. Wat doe je met je schema, sla je die dagen over over of stel je uit?

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee mij te koud

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    11
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

ThaWasteland

Enormous Athlete
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2014
Berichten
40.352
Waardering
64.411
Lengte
1m85
Massa
93kg
Aangezien er redelijk wat mensen hardlopen dacht ik misschien is het leuk als er een algemeen hardloop topic komt?
Kan Sparks79 zijn log ook schoon houden . En aangezien de gyms gesloten zijn en hardlopen nog wel mogelijk is.
Mocht er geen animo voor zijn dan verwijder dit topic maar.


Zelf heb ik mij aangemeld voor 2 virtuele runs 4mijl en een halve marathon want ja je moet wat he.
Nu de gyms dus gesloten zijn loop ik aanzienlijk meer want ik ben nog steeds aan het cutten road to 80kg.


Nou jongens en Bubs zeg het maar :)
 
Een hardlooptopic op een Bodybuilding forum?

1611577655874.png
 
Of het een lang leven beschoren zal zijn op een BB forum weet ik niet, maar I’m in:flexbiceps:
 
In. Al heb ik een tijd niet hard gelopen:roflol:
 
Ik was toevallig 6 weken geleden begonnen met hardlopen.
4 weken geleden m'n meniscus weer opgefokt.

Het waren een mooie 2 weken.
 
Mag neet61 hier dan ook zijn stappen in loggen?
 
In, sinds vorig jaar MAart weer opgepakt en nu wat blessures nu weer op een 5km per keer.
 
Voor mij is hardlopen niet veel meer dan wat ondersteuning van de cardiovasculaire conditie hoor. Niet een doel op zich.....
 
Voor mij is hardlopen niet veel meer dan wat ondersteuning van de cardiovasculaire conditie hoor. Niet een doel op zich.....
Is ook niet nodig. Gaat gewoon over hardlopen in het algemeen.

Luister je muziek tijdens het lopen? Wat voor schoenen of onderkleding is goed?

Hulp bij een schema wat voor horloge etc etc etc 🙂
 
Nou vooruit: 2 ontboezemingen dan.....
Geen muziek.
Zo plat mogelijke schoenen.
 
Mijn hardloopschoenen zijn intussen alweer helemaal versleten (ook omdat ik ze aan doe om te wandelen...), dus ik heb aanstaande zaterdag een afspraak om een nieuw paar te zoeken/passen/kopen :cheer: .
Die zullen dan alléén gebruikt worden om te rennen, de oude hou ik dan om grote wandelingen te doen.

Heel tevreden van mijn Mizuno Wave die ik vorig jaar kocht, dus ik ga weer die richting uit denk ik.
Mijn schoenen daarvoor (Asics GT2000) waren voor mij veel minder goed: ontstekingen aan de buitenkant van mijn voet, pijn aan de bovenkant door wrijving,...
Er staat sowieso weer een looptest gepland, maar ik heb er alle vertrouwen dat ze me weer een perfect paar mee geven :).
 
Back
Naar boven