AndroidHealthClinic

Elke avond een glas wijn = weg gains?

Bezoekers in dit topic

rob91

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 feb 2010
Berichten
5.466
Waardering
1.742
Lengte
1m87
Oke niet IEDERE dag, maar wel regelmatig. Een klein glas rode wijn in de avond. Hoe slecht is dit voor een krachttrainer? Of kan dit juist totaal geen kwaad?
 
Oke niet IEDERE dag, maar wel regelmatig. Een klein glas rode wijn in de avond. Hoe slecht is dit voor een krachttrainer? Of kan dit juist totaal geen kwaad?

Een klein glas rode wijn? Hoeveel cl bedoel je dan?
 
Je gains zullen worden opgevreten door de alcohol
 
Alcohol is vergif en breekt alle anabole processen in je lichaam af....proost!!
 
Je wordt de volgende dag wakker met al je gains naast je.
 
Wijn is smerig man.
 
Zolang je jezelf niet iedere dag van de wereld drinkt kan dat wijntje heus geen kwaad.
 
geen enkel serieuze reactie ? ik ben ook wel benieuwd
 
Je wordt de volgende dag wakker met al je gains naast je.

ik word steeds wakker met pijn aan mn kont.Toch ongezond dan als je het mij vraagt.
 
  • Like
Waarderingen: mat
een wijntje op zijn tijd is vrij onschuldig ,

ik denk dat een heftige PWO op de langere duur een stuk schadelijker is
 
Ik dronk ooit een glas wijn en ik kon opnieuw beginnen met een lege halter. Nooit meer.
 
Een klein glas rode wijn? Hoeveel cl bedoel je dan?

Iets van 80-100cl ofzo.

Ik geloof absoluut dat wijn niet slecht voor je is en zelfs gezond.

'Wijndrinken beschermt tegen hart- en vaatziekten. De alcohol in wijn draagt ertoe bij dat bloedvaten gezond blijven en minder snel dichtslibben. Het positieve effect van wijn op hart- en vaatsysteem is bekend. Nu blijkt dat de wijndruif ook een beschermende functie heeft ter voorkoming van kanker.'

Ik vraag me alleen af of het voor onze krachtsporters ook goed is.
 
Iets van 80-100cl ofzo.

Ik geloof absoluut dat wijn niet slecht voor je is en zelfs gezond.

'Wijndrinken beschermt tegen hart- en vaatziekten. De alcohol in wijn draagt ertoe bij dat bloedvaten gezond blijven en minder snel dichtslibben. Het positieve effect van wijn op hart- en vaatsysteem is bekend. Nu blijkt dat de wijndruif ook een beschermende functie heeft ter voorkoming van kanker.'

Ik vraag me alleen af of het voor onze krachtsporters ook goed is.

80-100 cl is dus bijna een liter, lijkt me nogal veel elke avond en idd niet goed voor je gainzz :P

Effe serieus: elke avond een glaasje is echt niet schadelijk.
 
Iets van 80-100cl ofzo.

Ik geloof absoluut dat wijn niet slecht voor je is en zelfs gezond.

'Wijndrinken beschermt tegen hart- en vaatziekten. De alcohol in wijn draagt ertoe bij dat bloedvaten gezond blijven en minder snel dichtslibben. Het positieve effect van wijn op hart- en vaatsysteem is bekend. Nu blijkt dat de wijndruif ook een beschermende functie heeft ter voorkoming van kanker.'

Ik vraag me alleen af of het voor onze krachtsporters ook goed is.

Als je dat 4 dagen of meer de week drinkt heb je een probleem denk ik :) 1l wijn lol. Kan je beter naar de AA gaan ipv naar de gym:)
 
80-100 cl is dus bijna een liter, lijkt me nogal veel elke avond en idd niet goed voor je gainzz :P

Effe serieus: elke avond een glaasje is echt niet schadelijk.

c21f325dcc3471a42eff88c067d7b5da.jpg


Hahah ik bedoelde ml, excuus. Gemiddeld glas is 150ml denk ik? Dus klein glas wijn van zeg 8cl.
 
geld dit ook voor whiskey? 3x per week een glaasje whiskey 4cl? Puur
 
Back
Naar boven