AndroidHealthClinic

Elke dag liss cardio home trainer

Bezoekers in dit topic

Dit val je nu al af dus met huidige trainingen. Wat is de noodzaak om ineens te verhogen, waar ligt dat 'm in. Niet snel genoeg? Hoelang ben je reeds bezig met deficit?
Nu een 3 week en het gaat goed elke week alleen denk ik soms doe ik niet teveel cardio ?
Is elke dag 1 u cardio (behalve trainingsdagen ) niet teveel ? Wil heel graag op een vlot tempo strakker worden zonder onnodig teveel te doen. Dus efficiënt afvallen
 
Afgaande op je stats 1.70 m en 94 kg met 28procent vet zou je aan je voeding het eea kunnen finetunen ..
 
Nu een 3 week en het gaat goed elke week alleen denk ik soms doe ik niet teveel cardio ?
Is elke dag 1 u cardio (behalve trainingsdagen ) niet teveel ? Wil heel graag op een vlot tempo strakker worden zonder onnodig teveel te doen. Dus efficiënt afvallen
Wacht, je bent pas 3 weken bezig met deficit? Dan gaat het tempo toch snel genoeg?
 
Als je niet onnodig teveel wil doen zou ik toch je voeding eens onder de loep nemen.
 
Door deze aanpak zit nu aan 91.5 vandaar men vraag
 
Neen trainen jaartje en half maar
 
Door deze aanpak zit nu aan 91.5 vandaar men vraag
Als je consequent hebt lopen vreten dan is dat niet in 4 weken strak getrokken. Echt een kwestie van geduld en geleidelijk aan. Wat is de oorzaak van dit gewicht?
 
Post anders eens je voedingsschema met macro's en je onderhoud.
 
Kg’s eraan eten is zo gebeurd .. het eraf krijgen dmv voeding en trainen is een veel langer traject . ( legale ) shortcuts bestaan niet
 
Nee nee heb netjes gegeten alles bijgehouden, alleen deze 3 weken heb ik deze aanpak gedaan dus 2200 kcal plus extra cardio en toen begon het te zakken , wou eigenlijk gewoon weten of het oké was om zo te blijven gaan ?
 
Nee nee heb netjes gegeten alles bijgehouden, alleen deze 3 weken heb ik deze aanpak gedaan dus 2200 kcal plus extra cardio en toen begon het te zakken , wou eigenlijk gewoon weten of het oké was om zo te blijven gaan ?
Volgens mij ben je goed bezig. Opletten dat je geen overbelasting blessures krijgt door de cardio. Succes.
 
Volgens mij ben je goed bezig. Opletten dat je geen overbelasting blessures krijgt door de cardio. Succes.
Dank je hoor , als er dageb zijn dat ik vermoeid ben doe ik het zeker rustiger aan . Thx voor je reactie
 
Dank je hoor , als er dageb zijn dat ik vermoeid ben doe ik het zeker rustiger aan . Thx voor je reactie
Denk ook dat als je zowat 0,5kg per week verliest, zonder je al te slecht te voelen dat het behoorlijk goed is hoor....
 
Back
Naar boven