Fitness Seller

Elke dag liss cardio home trainer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lasss

Cool Novice
Lid geworden
4 jul 2019
Berichten
95
Waardering
12
Lengte
1m70
Massa
94kg
Vetpercentage
28%
Beste leden , doe 4 maal per week krachttraining daarna 30 min liss cardio .

Mag ik elke dag 1 u op de hometrainer om men deficit te vergroten ?
2de vraag
Mag ik 2 maal per dag cardio in het weekend ?
Voorbeeld ochtend 1 u home trainer liss
Avond 1 u home trainer liss .

Dank u
 
Dat mag jij. Bepaal wat je wilt, wat daarvoor nodig is en maak een keuze. Of daar 13 uur cardio bij past bepaal je zelf. Zou zelf ook lekker wandelen of rustig fietsen, keer zwemmen enzovoorts. Hou goed in de gaten hoe groot jouw deficit is en houdt een vinger aan de pols elke 1-2 weken.
 
Dat mag jij. Bepaal wat je wilt, wat daarvoor nodig is en maak een keuze. Of daar 13 uur cardio bij past bepaal je zelf. Zou zelf ook lekker wandelen of rustig fietsen, keer zwemmen enzovoorts. Hou goed in de gaten hoe groot jouw deficit is en houdt een vinger aan de pols elke 1-2 weken.
Dank je voor je reactie , ga zeker afwisselen met wandelen en zwemmen .
 
Dank je voor je reactie , ga zeker afwisselen met wandelen en zwemmen .
De vraag die je jezelf kan stellen is waarom je extra cardio wil, wat wil je ermee bereiken en is dit de meest efficiënte manier (ook voor motivatie). Schrijf het op, bepaal je doel en maak een plan. Succes.
 
De vraag die je jezelf kan stellen is waarom je extra cardio wil, wat wil je ermee bereiken en is dit de meest efficiënte manier (ook voor motivatie). Schrijf het op, bepaal je doel en maak een plan.
Thx zal ik doen , wil gewoon strakker worden lager vetpercentage, voeding is ok trainingen ook zie dit meer als ontspanning Maybe extra vet verlies.
 
Je doet, als ik het goed begrijp nu 2 uur per week (4x krachttraining 30min cardio)?

En wil dat met 9 uur gaan verhogen, dagelijks 1 uur en in weekend 2 uur per dag. Klopt dat?
 
Dus 4 maal per week kracht, plus 30 min liss cardio .
Dagen dat ik niet kracht doe 1 u cardio.
En in de weekend zou ik graag bv meer cardio doen bv 1 u ochtend en in de avond bv wandelen of wat anders eventueel.
 
Oke dat is 5 uur extra, bovenop de 4x30 die je nu doet. Als jouw voeding prima is en je wil puur deficit verhogen en hebt de tijd ervoor en de motivatie waarom niet. Ga er losjes mee om, merk je weinig verschil de eerste week ga niet meteen verhogen of omgooien. Gun jezelf de tijd en kan je een keer niet geen probleem. Strakker worden, afvallen hoe je het noemen wil is in mijn optiek een gedragsverandering die enige tijd kost. Tijdelijk minder eten, meer bewegen kan iedereen. Om dat in een blijvend resultaat te buigen is balans nodig.
 
Hou er wel rekening mee dat als je in ene heel veel afvalt (meer dan een kilo per week) dat je mogelijk teveel cardio doet.
Afvallen moet je ook niet te snel doen. Je lichaam heeft ook energie nodig om te herstellen. En bij teveel en te snel afvallen kan je ook spiermassa in gaan leveren. Dan zou ik zeggen richt je op ca. 0,5-0,7 kg afvallen per week. Stem daar je training/cardio/voeding op af.
 
Ben wel benieuwd wat voor training je doet qua kracht. Want misschien is daar ook een en ander aan te verbeteren. Misschien sterker worden, deficit vergroten en strakker worden in minder tijd.
 
Hou er wel rekening mee dat als je in ene heel veel afvalt (meer dan een kilo per week) dat je mogelijk teveel cardio doet.
Afvallen moet je ook niet te snel doen. Je lichaam heeft ook energie nodig om te herstellen. En bij teveel en te snel afvallen kan je ook spiermassa in gaan leveren. Dan zou ik zeggen richt je op ca. 0,5-0,7 kg afvallen per week. Stem daar je training/cardio/voeding op af.
Ik val rond 0.5 , 0.8 per week af
 
Ben wel benieuwd wat voor training je doet qua kracht. Want misschien is daar ook een en ander aan te verbeteren. Misschien sterker worden, deficit vergroten en strakker worden in minder tijd.
2 maal upper body
2 maal upper body
Veel compound oefeningen
 
Ik val rond 0.5 , 0.8 per week af
Is dat zonder de extra cardio?
Zo ja dan zou ik niet zoveel cardio er extra bij gaan doen zonder ook je voeding wat aan te vullen.
 
Dit is met cardio
 
2 maal upper body
2 maal upper body
Veel compound oefeningen
4 maal upper body 😉 Kan zeer prima zijn ub/lb. Hoe zit het qua volume en intensiteit? Heb je enige richtlijnen, en qua oefeningen?
 
Denk dat je beter wat aan je voeding kunt veranderen dan iedere dag extra cardio doen.
 
Dit is met cardio
Dit val je nu al af dus met huidige trainingen. Wat is de noodzaak om ineens te verhogen, waar ligt dat 'm in. Niet snel genoeg? Hoelang ben je reeds bezig met deficit?
 
Mijn excuses bedoelde idd ub en in lb. Heb een uitgebreide uitleg op papier staan time time under tension dus 4 sec ong per oefening heel uitgebreid sets van 4 compound oef, 6 tot 8 herh. Vooral eerst veel kracht bij krijgen eigenlijk.
 
Denk dat je beter wat aan je voeding kunt veranderen dan iedere dag extra cardio doen.
Tenzij je van eten houdt en minder te veel tol gaat eisen (motivatie bv). Dan is extra bewegen vaak makkelijker zoals mijn ervaring was (diabeet). Even ervan uitgaande dat voeding prima is. Tegen mij werd ook weleens gezegd wat minder eten, maar ik ervaarde dat anders. Op een begeven moment is de koek op, letterlijk bijna. Als diabeet is dat sowieso wat uitdagender.
 
Back
Naar boven