MuscleMeat

Elke dag schouders trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jordy1995

Cool Novice
Lid geworden
10 mrt 2015
Berichten
35
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
82kg
Ik train 5/6 dagen per week en volg een push/pull/legs schema.
Nu ben ik eigenlijk elke keer wanneer ik in de sportschool ben mijn schouders aan het trainen. Bij push train ik mijn voorkant, bij pull mijn achterkant en bij legs mijn zijkant. Voorkant pak ik meestal 1 oefening na borst, achterkant 1 oefening na rug en zijkant twee oefeningen na benen. Meestal na legs een rustdag.

Is dit onverstandig? Heb verder nooit last van mijn schouders, maar ik train ze wel 5/6 keer per week en dat is nogal wat.
 
Rich Piana traint elke avond z'n schouders. Heb je die vent weleens gezien? Ik denk dat het goed is.
 
Gadverdamme wat een viespeuk
 
Als je dit al een tijdje doet en je gaat er goed op dan zou ik niets veranderen. Merk je dat het je herstel in de weg zit dan doe je die zijkant schouders gewoon op je push dag en anders op je pull dag erbij.
 
Rich Piana traint elke avond z'n schouders. Heb je die vent weleens gezien? Ik denk dat het goed is.

Dit slaat totaal nergens op. Die kerels nemen veel meer supplementen als ons (waaronder anabolen) en eten veeeeeel meer. Je kunt je niet gaan vergelijken met een van deze grote namen. Als je elke dag je schouders traint hebben ze nooit tijd om een keer te herstellen. Ik zou bij push de voorkant en zijkant pakken en bij pull de achterkant. Echter is dit mijn mening wat bij mij het beste uit heeft gepakt.
 
Ik train 5/6 dagen per week en volg een push/pull/legs schema.
Nu ben ik eigenlijk elke keer wanneer ik in de sportschool ben mijn schouders aan het trainen. Bij push train ik mijn voorkant, bij pull mijn achterkant en bij legs mijn zijkant. Voorkant pak ik meestal 1 oefening na borst, achterkant 1 oefening na rug en zijkant twee oefeningen na benen. Meestal na legs een rustdag.

Is dit onverstandig? Heb verder nooit last van mijn schouders, maar ik train ze wel 5/6 keer per week en dat is nogal wat.

Lateral parts bij pull meepakken. dan zit je weer wat beter in je verhoudingen. Of je pakt schouders geheel bij benen, kan ook.
 
Rich Piana traint elke avond z'n schouders. Heb je die vent weleens gezien? Ik denk dat het goed is.

Hij traint ze nu elke dag voor zijn bigger by the day project. Feeder workout.
 
Back
Naar boven