XXL Nutrition

elke week andere oefeningen (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ja ik train elke week ook anders. ( wel een vaste spiergroep schema, maar wel andere oef. )
Zorg ervoor dat mijn lichaam elke keer anders gepakt wordt, zodat hij nergens aan kan wennen.

Ik deed altijd wel schema`s 6 weken lang, en met een pennetje bijhouden. Maar daar ben ik van af gestapt en ben op gevoel gaan trainen. Kijken waar bij ik het lekkerste train. Sindsdien ben ik wel voor uit gegaan. Niet zo zeer in kracht maar wel in massa.
Hoewel met dumbbell curl van 18 naar 22 gegaan. Maar goed als ik met 18 nu nog lekker ga dan doe ik die. Zolang je maar een vette pomp hebt.


Maar kijk waar bij je het lekkerest voelt, zorg voor variatie en een hoog tempo in je training.

jopie
 
ga vand e week een nieuw schema op paier zetten..zelfde opzet als hierboven. 2 weken, zelfde dagen dezelfde spiergroep enkel per week andere oefeningen


zal m deze week plaatsen en hoop ik na de vakantie een aardig schema te kunnen volgen:thumb:




verwacht nu eigenlijk geen enkele reactie:sad::D
 
aapie80 zei:
Maar als je schema goed is en je goed eet, kan je bijna niet achteruit gaan.

Als je elke week je schema verandert heb je geen schema.. maar schemas en als die teveel verschillen weet je nooit hoeveel gewicht je moet pakken. Vind ik dan...
 
Back
Naar boven