Fitness Seller

Elke week weer felle PIP (zelfde merk, goede injectiemanier)

Bezoekers in dit topic

CobyBE

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
13 feb 2008
Berichten
1.170
Waardering
155
Lengte
1m80
Massa
96kg
Beste beesten

Ik zit met een zeer vervelend probleem! Momenteel zit ik in week 5 van mijn bridge op 250mg test e/week. Inject 1 ging eigenlijk prima (had nog 1ml over van mijn blast), geen last, niks. Niet eens het lichte stijve gevoel wat je wel eens kan hebben de dag na het injecteren.

Nu vanaf de week daarop had ik een nieuwe vial, hiervan een ml gezet en de volgende dag opgestaan met een extreem pijnlijk been. Dit hield dan 3 à 4 dagen aan waarbij het bij de eerste twee dagen bijna onmogelijk was om mijn been te plooien. De injectspot zelf voelt warm en hard aan en doet ook pijn als ik erop duw. Dit is bij alle volgende injects ook zo geweest, of het nu links of rechts was.

Ik dacht dus dat mijn test misschien niet meer goed of contaminated was (het ijzeren dopje was lichtjes gedeukt) dus ik een nieuwe gevraagd aan mijn supplier. Deze deed hier helemaal niet moeilijk over en bezorgde mij onmiddelijk een nieuwe vial.

Nu heb ik gisteren weer een inject gezet en gisteren avond voelde ik het alweer lichtjes pijn beginnen te doen. En ja hoor, vanmorgen sta ik weer op met een zeer pijnlijk been. Ik moet wel zeggen dat het precies iets minder is als vorige keren maar toch is het nog goed merkbaar. Ik zou nu absoluut geen benen kunnen trainen of diep door mijn knieën buigen.

Nu is mijn vraag: Hoe kan dit?
  • Ik gebruik hetzelfde melk als ik ALTIJD heb gebruik voor mijn injects (en eigenlijk al mijn AAS), ik ontsmet,
  • doe alles zo steriel mogelijk,
  • maak gebruik van een optrek- en inject-naald,
  • de olie is op kamertemperatuur en ik warm hem altijd nog even op in mijn hand,
  • ik duw die 1 ml er in ongeveer 30 seconden in, gisteren heb ik er wel een minuut of twee voor gebruikt just to be sure,
  • inject gisteren was perfect verlopen (laatste paar x een zenuw geraakt, te hoog gezet),
  • ik inject op +- dezelfde plaats als altijd (links en rechts, heb "herkenningspunten" op mijn quad, zeg maar),
  • na het injecteren ontsmet ik de wonde ook weer met zo'n alcohol-doekje,
  • ...

Ik ben echt ten einde raad want ik wil echt niet elke week weer half mank lopen voor 1 ml, tijdens mijn vorige blast zetten ik 5 ml per quad zonder enig probleem, alleen soms een klein klein beetje stijf maar that's it. Ik snap dan ook niet waarom die 1 ml nu voor zo'n drama zorgt.

Iemand enig idee?
 
Ik had het ook eerste paar x injecte geen enkele pijn bij tweede vial elke x pijn harde plek been niet kunnen aanspanne maar nam het maar voor lief denk eerder dat het kwam doordat eerste x spanning +adreline of te snel snel alles willen doen heb ook net als jij laatste 2 inject echt super sloom gezet maar alsnog die pijn
 
Ontspan je wel goed de spier waar je de spuit in zet? Ik heb al verschillende merken gehad en zet op dit moment drie spuiten in een keer (linker en rechter bil), maar ik heb er nog nooit last van gehad. Wel een beetje gevoel alsof ik een schop onder m'n kont heb gehad, maar boeie. Ik doe er ook nooit niet zo moeilijk over. Niks vial opwarmen of heel langzaam injecteren. gewoon even ontsmetten en de spuit erin.

Na injecteren ontsmetten met alcohol zou ik trouwens niet doen. Tenzij je graag kleine lidtekentjes wil.

---------- Toegevoegd om 09:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:33 ----------

Ik had het ook eerste paar x injecte geen enkele pijn bij tweede vial elke x pijn harde plek been niet kunnen aanspanne maar nam het maar voor lief denk eerder dat het kwam doordat eerste x spanning +adreline of te snel snel alles willen doen heb ook net als jij laatste 2 inject echt super sloom gezet maar alsnog die pijn
Misschien dan een keer een andere spier pakken? Je billen ipv je benen bijvoorbeeld?
 
Ja mijn spier is volledig ontspanne, ik ga op wc zitten en buig mijn been gewoon lichtjes, dan injecteer ik. Mijn been is dan iets meer als 90° gebogen. In de glute heb ik zelf nog nooit geinjecteerd en ik wou het eigenlijk ook gewoon op quad houden gewoon omdat het easy is :p

Edit: en vroeger deed ik ook gewoon onstmetten en injecteren, maar sinds een paar weken probeer ik toch alles om fout van mijn eigen uit te sluiten.
 
Ik ben ook quad liefhebber, persoonlijk zit ik liever terwijl mijn been op een andere stoel ligt.
Zittend met gebogen been had ik altijd veel meer last.
 
Ik ben ook quad liefhebber, persoonlijk zit ik liever terwijl mijn been op een andere stoel ligt.
Zittend met gebogen been had ik altijd veel meer last.

Da's een goede tip! Dit zal ik zeker volgende week proberen, maar is je been niet meer 'gespannen' als je je been strekt ipv buigt?
 
Wellicht ligt het aan je gear, en heb je een verkeerde batch ofso. Zou niet weten wat anders het probleem kan zijn.
 
Dat dacht ik ook al, en de nieuwe vial wat ik heb gekregen is ook van hetzelfde batch als de vorige. Maar dan zouden er toch veel meer klachten zijn hieromtrent? Jammer dat we geen merken mogen bespreken. Ben wel benieuwd of die paar mensen die de laatste weken wat gelijkaardige topics hadden gemaakt hetzelfde merk gebruikten..
 
Gewoon wegleggen, dan is deze niet gespannen en kan je zo lekker die spier vastpakken.

Het is geen leg extension die je doet :P
 
Laatst bewerkt:
Gewoon wegleggen, dan is deze niet gespannen en kan je zo lekker die spier vastpakken.

Het is geen leg extension die je doet :P

Bedankt voor tip, ga het zeker proberen :p
 
Gezien je zegt dat je nu in je cruise zit neem ik aan dat je al een tijd aan 1 stuk door gaat.
Injecteer je alleen in je quads en hoe vaak injecteer je gemiddeld?
Kan best dat er litteken weefsel zit en je daar nu telkens in prikt wat niet het meest fijne gevoel kan geven.
 
Ja ik injecteer alleen in quads, 1x per week. Ik zet altijd binnen een gebied van 2 à 3 cm diameter zeg maar. Tijdens het injecteren zelf voel ik helemaal geen pijn, pas na een 5 à 6 tal uurtjes / de volgende morgen.
 
Ik zit gewoon rechtop op mijn bed dus mijn been is niet geheel ontspannen. Vorige week in m'n rechter quad flink last gehad, nu klein beetje stijf been links maar verder nergens last van :)
 
Back
Naar boven