MuscleMeat

Elleboog-problemen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

katsjoee

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 okt 2008
Berichten
1.271
Waardering
83
Lengte
1m78
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Goeiemiddag allemaal.

Heb wat problemen in mijn beide ellebogen.
Het begon voor de 1e keer iets meer dan een half jaar geleden, bij basketbal ( dus de werp beweging ).
De pijn straalt van binnekant IN de elleboog uit naar boven en onderarm.
De pijn is zo intens dat men arm half lam wordt ( dus dat ik niets kracht er meer in heb ). En het is niet zo dat het alleen pijn doe als ik werp, daarna blijft de pijn continu doorgaan en vermindert langzaam. Paar uurtjes als ik de arm niet beweeg en het blijft er enkele dagen zitten zodat ik er geen zware of versnelde bewegingen mee kan doen, want dan is de pijn meteen terug.
Het was allemaal goed ( krachtraining gaat perfect NOOIT of NOOIT last aan men ellebogen dan ). Behalve natuurlijk die dagen na ik iets geworpen heb, dan gaat het in de gym ook niet meer.
Nu heb ik onlangs weer handbal moeten spelen. Zelfde verhaal! Begin het een beetje beu te worden en ben van plan een doktersafspraak te maken.
Dus ik heb het bij elke stoot, werp beweging ( degene waar je dus heel snel je arm strekt ). Ja dus ook bij boksen.

Wss gaan sommigen van jullie vragen waarom vraag je het hier nog als je naar de dokter gaat gaan, maar ik zou toch graag willen weten of ik de enige ben met dit hier op het forum. Of er nog mensen zijn die dit voorhebben en me tips kunnen geven. En wat the hell het juist is? Had al gedacht aan een golfelleboog, maar het komt niet egt helemaal overeen..


Dank bij voorbaat
 
Heb het al jaren, zou naar fysio gegaan. heb het door combinatie boksen en kt gerkegen, nog steeds zijn mijn ellebogen gevoelig. Zou ermee oppassen, anders gaat het heel lang duren
 
Golf elleboog mss.

Heb ik een tijdje geleden ook gehad.
Ik kon banale dingen niet meer doen, maar wel nog krachttraining ( uitgezonderd MP )

Rusten was de oplossing :)
 
Back
Naar boven