XXL Nutrition

'Ello all!

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
23 jul 2018
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
57kg
Vetpercentage
8%
Goedemiddag mede-foraleden,

Zoals mijn nickname al doet vermoeden, ben ik Michiel en sinds een kleine twee maanden ben ik (weer) begonnen met trainen. Waarom zeg ik weer? Simpelweg omdat ik 7 of 8 jaar geleden ook begonnen was, maar de lokale fitness hield er mee op te bestaan.

Nu ben ik geen zwaargewicht met mijn 57 kilo. Een paar maanden geleden besloot ik dit toch eens aan te pakken door flink te eten en daarbij te trainen. Naast fitness doe ik nog volleybal én ijshockey. Jullie kunnen wel al raden dat met 57 kilo ik soms wat te kort komt.

Eten is nooit het probleem geweest, meer dat ik enorm snel dingen verbrand. Een baan in de horeca (die ik per 1 augustus vaarwel zegt en een mooie kantoorbaan voor in de plek komt), zorgt er ook voor dat de kilo's altijd wat wegbleven. Met mijn nieuwe eet- én trainingschema hoop ik op een mooi gewicht te komen.

Super gemotiveerd dat ik ben, ga ik minstens 3x per week naar de sportschool. Waar dit mij niet lukt, probeer ik thuis nog altijd wat oefeningen. Voor vragen, shoot! :-)
 
Back
Naar boven