Fitness Seller

Gestopt Elnostra log naar numero uno

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij ook pat! Gaat vast goed komen met beide.:D
 
Ik heb t boek van tactical barbell uitgelezen. Ben er van onder de indruk. Ben in een jaar tijd met PL echt flink sterk geworden alleen conditie krijgt t dan wel te verduren.
Het zijn 2 boeken, he! Eén voor het krachtgedeelte en de ander voor conditioning.
 
Klopt. Conditioning heb ik al aangeschaft en ga ik a.s. 1.5 week lezen in Polen.
 
Ps. Conditioning heb ik al een voorproefje van gelezen op t internet. Leuk leesvoer maar is vooral een kleine aanvulling en finetuning op hetgeen wat ik al tijdens werk doe. Wss ga ik a.s ss cardio doen en 1 dag conditioning dmv een kracht uithoudings circuitje in de 15-20 rep range, waarbij ik varieer in of een x aantal rondes of reps/sets for time.

Even kijken hoe dat met mn gewicht gaat, heb de laatste weken minimaal cardio gedaan en elke week prima mn streefgewicht gehaalt, dus moet niet te snel gaan!
 
Vandaag weer getraind. Was godse heet natuurlijk, 3 shakebekers in een redelijk korte tijd in mn nek gedrukt.

Ff 5min warm fietsen en dynamisch rekken.

Sumo dl
5x1x130

Ging lekker, beltless ook maar gedaan. Begin sumo steeds beter uit te voeren maar blijf er geen voorstander van.

T-bar row
5x6x50kg :fire::fire:

Lekker langzaam uitgevoerd en voelde heerlijk. Ook na 7 weken cutten nog niks achteruit gegaan hierop.

Chin ups
5x6xBW

Lekkere pomp in de armen, voelde me net een BB'er. :flexgrin:


En hier mijn startfoto van de challenge. En een bonusfoto van mijn arm.
:grinny:

20190602_170907.jpg


20190602_170929.jpg
 
Succes!
 
Dankje natty!
 
Succes
 
Thanks!
 
light dagje

squat
5x1x135

small grip BP
5x1x85

chest press plate loaded
5x6x60kg

db hammer curl
5x6x14

vandaag m'n website bij KVK ingeschreven en nu bezig met een voeding-en trainingsschema voor 2 mensen.

xoxo
 
light dagje

squat
5x1x135

small grip BP
5x1x85

chest press plate loaded
5x6x60kg

db hammer curl
5x6x14

vandaag m'n website bij KVK ingeschreven en nu bezig met een voeding-en trainingsschema voor 2 mensen.

xoxo
Start je een eigen business? Klinkt interessant; succes!
Is je website al operationeel?
 
Website is al operationeel ja.:D
 
Voor nu maak ik trainings- en voedingsschemas. En bied ik online coaching aan. Wellicht als het wat beter loopt en ik ooit bij Defensie wegga, dan wil ik ook PT erbij doen.
 
Succes, ik ga je volgen.
 
Flinke gewichten worden er hier verplaatst!

In!
 
Welkom Marvin! :D:D
 
Toch niet helemaal tevreden over vorige week. Vandaag een laatste training gepakt voordat ik morgen naar Polen vertrek.

ohp
5x1x52.5

DL
5x1x185 :pressing:

abs
5x **

Alleen laatste 2 DL sets met straps gedaan. Gewicht was vanochtend 76.3, vandaag naar 2800kcal (-100). Honger is nog steeds nihil en 2800 is ook nog prima te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven