Fitness Seller

Gestopt Elnostra log naar numero uno

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Snap ik, zeker gezien jouw laatste “food” pics... armoe troef daar :(

Is er iets dat je wel erg leuk vindt aan de job?

De vriendschap en ombeschrijflijke band en de dingen die je samen meemaakt en ondergaat, zou ik voor geen goud willen missen. Maar de slechte omstandigheden ben ik na 6 jaar wel klaar mee.
 
Kliekje

IMG-20190609-WA0027.jpg
 
Heel jammer, maar wel logisch :) ga je ooit wel weer oppakken?
 
Wil t wel, maar met mn werk en uitzending extra voorzichtig.
 
De vriendschap en ombeschrijflijke band en de dingen die je samen meemaakt en ondergaat, zou ik voor geen goud willen missen. Maar de slechte omstandigheden ben ik na 6 jaar wel klaar mee.
Snap ik... Die band die je hebt met je fellow team mates moet idd van onschatbare waarde zijn... denk niet dat je dit snel in om het even welke andere job zou vinden... staat anderzijds wellicht idd in schril contrast met de barre omstandigheden waarin jullie zich vaak bevinden. Mijn respect is groot!
 
De vriendschap en ombeschrijflijke band en de dingen die je samen meemaakt en ondergaat, zou ik voor geen goud willen missen. Maar de slechte omstandigheden ben ik na 6 jaar wel klaar mee.
Snap ik helemaal. Realiseer je wel dat werken bij Defensie heel divers is. Je kunt ook een wat minder heftige functie gaan draaien in plaats van manschap bij de infanterie. Ik zit bijvoorbeeld nooit in het veld en mijn dienstreizen naar het buitenland zijn bij civiele bedrijven (verblijf gewoon in een hotel, zakenreis zeg maar). De secundaire arbeidsvoorwaarden vind ik niet heel slecht, maar dit kan per situatie wel wat verschillen. Er is nu natuurlijk veel gedoe over een arbeidsvoorwaardenakkoord, maar buiten Defensie is het al helemaal geen rozengeur en maneschijn.
 
En hier ook in succes!
 
Ben weer thuis. Laatste dag was wat minder gegaan dan gehoopt. Eind vd dag misselijk en kreeg niet meer goed mee wat er aan mij gevraagd werd. Uiteindelijk een hitteberoerte gehad.

Blijf er gevoelig voor want heb 3 jaar geleden een hitteletsel gehad waarbij ik in shock ben geraakt. Gelukkig viel t mee en na 2 infuus zakken en waf zuurstof was ik na 2 uurtjes weer redelijk oke. Komende tijd oppassen met blootstelling aan hitte en veel slapen en relaxen. Wel blij dat ik weer thuis ben.

Niet de meest charmante pic.

Bekijk bijlage 457844
 
Laatst bewerkt:
Oei, hopen dat je snel volledig hersteld ben. Is een hitteberoerte hetzelfde als een zonneslag? Ik kan aannemen dat het dus ook een vervelende terugreis was...
 
Ai, das geen goeie afsluiter!
Hopelijk snel beter!
Trainen zal nu ook wel op een lager pitje staan waarschijnlijk?
 
Sowieso dit weekend niks doen en uitrusten. Daarna weer ff kijken. ;)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Welcome home! Rustig aan doen komend weekend. Niks moet, alles mag :)
 
Vanochtend 5km hardgelopen en afgesloten met een krachtcircuit. Straks beginnen met een nieuw schema gebasseerd op t boek tactical barbell, speciaal voor millitairen. Opzich wel benieuwd.
 
Train van vandaag

Squat
3x5x127.5

Bp
3x5x81

Pull ups
10xbw

Betekend dat ik vanaf de volgende training Weighted pull ups mag doen.

Training viel redelijk pittig...Maar is logisch na 2 weken slecht eten en anders trainen. Kcals zitten momenteel op 2700, honger nog steeds niet eigenlijk. Iifym bevalt me prima. :D
 
Avond eten; pasta pesto.met groente en nog 5 eieren. Moet zeggen dat ik enorm veel spierpijn heb, reden is logisch. Zometeen zwemmen. Even kijken hoeveel baantjes ik ga doen, moet een cardio sessie zijn maar ook herstellend.

Morgen weer trainen en morgenvroeg een kracht uithoudingsvermogen circuit doen.

20190618_170055.jpg
 
Ziet er smakelijk uit zeg!:D
 
Vandaag een kracht circuit gehad van 3 rondes amrap tijd (15 sec)

Leg raises
Bent over rows
Pushups
Hanging leg raises
Russian twists met medicijn bal
Ohp
Db side/front raise
Jack knifes

Interval 400m rennen

Dit x3. Fasted was prima te doen, lekker aan stront. Zometeen krachttraining oppakken.

Eten:

Zilvervliesrijst
Groenteburgers
Wokgroente
Tomaten puree
Pittige kruiden voor de saus

20190619_171651.jpg


20190619_171647.jpg
 
Dat is nogal een uitputtende training lijk mij :thumb:
 
Ja fasted wel, maar ik wen eraan en de honger is de rest vd dag dan totaal niet aan de orde. Dus dit is echt de chillste cut ooit tot nu.

Krachtrraining

Squat
3x5x127.5

Bench
3x5x82

Weighted pull ups
3x5x5kg

Squats waren diep genoeg...zo diep genoeg dat mn broek open scheurde. Kon er om lachen :p

Nu lekker eten; 500gram kwark met 50 gram chocolate karamel whey. 1 peer, 4 boterhammen waarvan 2 met heksnkaas en 2 met kaas. :D:D:D

20190619_202024.jpg


20190619_200752.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven