Fitness Seller

Gestopt Elnostra log naar numero uno (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed om te zien dat het weer beter met je gaat :thumb:

Misschien heb ik er overheen gelezen hoor, maar eet geen vlees?
 
Je kunt een "Gescheurde broeken clubje" oprichten met ScumbagAnnie :roflol:

Je eten ziet er ook verdomd lekker uit zeg!
 
Goed om te zien dat het weer beter met je gaat :thumb:

Misschien heb ik er overheen gelezen hoor, maar eet geen vlees?

Ik ben idd vegetariër. Krijg uitslag van vlees en om nou dagelijks bio vlees te kopen vind ik duur. Daarnaast eet ik nog wel eens af en toe vis of vlees als het echt niet anders uitkomt. Maar daar buiten niet. Vegetarisch bevalt mij ook heel erg en je hebt genoeg alternatieven. :D

Je kunt een "Gescheurde broeken clubje" oprichten met ScumbagAnnie :roflol:

Je eten ziet er ook verdomd lekker uit zeg!

Oh heeft ScumbagAnnie hier ook last van? En thanks! Marvin zei het ook al, maar dacht dat t allemaal wel meeviel. :p
 
Ben zelf een diehard omnivoor, maar kan best genieten van (gelegenheids) vegetarische BB'ers.

Bekijk de vlogs van Wesley Vissers ook altijd met veel plezier.
 
Je kunt een "Gescheurde broeken clubje" oprichten met ScumbagAnnie :roflol:

Je eten ziet er ook verdomd lekker uit zeg!
:D omg, iemand om mijn trieste clubje te vergezellen.
Ik ben idd vegetariër. Krijg uitslag van vlees en om nou dagelijks bio vlees te kopen vind ik duur. Daarnaast eet ik nog wel eens af en toe vis of vlees als het echt niet anders uitkomt. Maar daar buiten niet. Vegetarisch bevalt mij ook heel erg en je hebt genoeg alternatieven. :D



Oh heeft ScumbagAnnie hier ook last van? En thanks! Marvin zei het ook al, maar dacht dat t allemaal wel meeviel. :p
Damn straight. Ik heb in twee weken drie leggings kapotgemaakt. :o
En om dan nog maar niet te spreken over de tientallen jeans waaruit ik in de afgelopen jaren ben gescheurd. :lol:
 
Vandaag een rustdagje, op de rustdagen altijd van plan om iets van cardio te doen, in welke vorm dan ook. Alleen morgen word er zelf gesport en s' ochtends heb ik sport van werk. Dus ik kom wel gewoon prima aan 3 cardio of krachtuithoudings trainingen naast mijn krachttraining.

Afgelopen weken druk bezig geweest met mijn ''bedrijf'' alles is bij de KVK ingeschreven en het draait nu sinds een kleine maand. Inmiddels al 20+ aanmeldingen gekregen voor een voeding- en/of trainingsschema en voor de complete online coaching. Het is een leuke extra bezigheid en ik blijf mij hierdoor beter ontwikkelen als zijnde trainer. Het liefst ga ik in de toekomst richting Powerliften specifiek, maar voor nu is dit ook leuk. Voor de mensen die geinteresseerd zijn in het bekijken van de website: www.flexibelfit.com

:)
 
Ook nog een leuke vergelijking wbt mijn krachtgains. Vorig jaar ong begonnen met powerliften. 5rm was toen als volgt;

Squat
5x127.5

Bench
5x92.5

Deadlift
5x147.5

Momenteel:

Squat 5x167.5
Bench 5x102.5
Deadlift 5x182.5

Flinke progressie gemaakt en lichaamsgewicht schommelt rond hetzelfde, benen zijn wel een stuk gegroeid en borst ook vooral. :D:D
 
Wauw, mooie progressie!
 
Heel netjes die progressie!
 
Thanks mensen!

Avondeten;

En nog peanutbutter halo top ijs.
Morgen de laatste training en erna ff zwemmen.

20190621_170914.jpg
 
Weeg vandaag zo'n 1.5kg zwaarder als vorige week. Opzich niet erg. Inmiddels zo'n 4 a 5kg kwijt. En heb t gevoel dat er weinig progressie te zien is...of ik maak mezelf gek.

Hier de foto van 8 weken geleden en nu:
In t grijs met lange broek was toen en zwarte shirt is net.

Tevens is dit de shape die ik wil verbeteren binnen 4 weken. Lukt dat niet dan ga ik na 10 dagen vakantie nog wat langer cutten. Misschien na elke training bu maar 30min cardio oppakken. Volgens mij word ik ook gewoon erg gemindfucked. Wat denken jullie? En is deze shape nog te verbeteren in 4 weken?

Screenshot_20190622-094321_Gallery.jpg


Screenshot_20190622-094317_Gallery.jpg


Screenshot_20190622-094400_WhatsApp.jpg
 
Ook nog een leuke vergelijking wbt mijn krachtgains. Vorig jaar ong begonnen met powerliften. 5rm was toen als volgt;

Squat
5x127.5

Bench
5x92.5

Deadlift
5x147.5

Momenteel:

Squat 5x167.5
Bench 5x102.5
Deadlift 5x182.5

Flinke progressie gemaakt en lichaamsgewicht schommelt rond hetzelfde, benen zijn wel een stuk gegroeid en borst ook vooral. :D:D
Dat was allemaal met UYP? Dat is nette progressie.
 
Madcow , uyp en overige high freq, high volume en base plan van ben. Progressie is idd heel goed gegaan. Doel volgend jaar sowieso 220DL, 200 squat en 120-125 bench ofzo.
 
Squat
3x5x127.5

Bench
3x5x82.5

Deadlift
3x5x140

Cardio 30 min: 230kcal
 
Volgens mij word ik ook gewoon erg gemindfucked. Wat denken jullie? En is deze shape nog te verbeteren in 4 weken?
IK vind zo onder elkaar lastig beoordelen, maar meten is weten.

Het antwoord op de vraag er na is uiteraard ja. Je kunt op 4 weken nog aardig wat vet weg werken. Goede shape al trouwens!
 
Simpele maaltijd. Vanochtend cardio gedaan en 130kcal verbrand. Zometeen krachttraining. Vanaf vandaag op 2600kcal. Zag er net een stuk droger uit, 7x naar het toilet geweest ofzo. Was gewoon weer een geval van verstopping.

20190624_173809.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven