MuscleMeat

Gestopt Elnostra log naar numero uno (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

elnostra

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
22 jun 2016
Berichten
1.354
Waardering
1.588
Lengte
1m73
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Vorig jaar met plezier meegelezen, dit jaar lekker deelnemen. Denk dat deze contest een prima stok achter de deur is om door te zetten. Normaal gesproken log ik ook, alleen dit geeft mij nog meer de motivatie om uitgebreider te loggen incl. Foto's van het eten en trainen!

Ik train powerliften gericht 4x per week en 4x per week met werk. Ik hoop dat veel mensen met plezier meelezen!

Doel is gewoon nummer 1 uiteraard en daar ga ik alles voor doen, word het een lagere plek dan heeft t iig niet aan mijn motivatie en doorzettingsvermogen gelegen. Startfoto plaats ik een van deze dagen. :wave2:
 
Laatst bewerkt:
Vorig jaar met plezier meegelezen, dit jaar lekker deelnemen. Denk dat deze contest een prima stok achter de deur is om door te zetten. Normaal gesproken log ik ook, alleen dit geeft mij nog meer de motivatie om uitgebreider te loggen incl. Foto's van het eten en trainen!

Ik train powerlift gericht 4x per week en 4x per week met werk. Ik hoop dat veel mensen met plezier meelezen!

Doel is gewoon nummer 1 uiteraard en daar ga ik alles voor doen, word het een lagere plek dan heeft t iig niet aan mijn motivatie en doorzettingsvermogen gelegen. Startfoto plaats ik een van deze dagen. :wave2:
glgl!
 
Thx! Doe je ook mee?
 
Oeps, wou reageren op furry. Thx pun! Jij ook!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
In! Succes
 
In! Succes!
 
Dikke powerlifter FTW!

Succes maatje!
 
in!
 
Welkom!
 
Squat
5x1x167.5

Bench
5x1x105

Bw dips
5x **

Tricep extension
5x8x25kg

Prima training. Morgen en maandag nog 2 lichtere trainingen en a.s. week in Polen maar ff kijken hke en wat. Word een beetje freestyle trainen. Ga zo goed als mogelijk of submaximaal trainen op 3x5 en de overige dagen strenght and conditioning. En anders word t maar een full body of upper lower weekje...:p
 
Welk schema ga je nu pakken? Calgary Barbell?
 
Ik heb t boek van tactical barbell uitgelezen. Ben er van onder de indruk. Ben in een jaar tijd met PL echt flink sterk geworden alleen conditie krijgt t dan wel te verduren.

Dus hoe ik t nu aan ga pakken

Squat
3/5x5

Bench
3/5x5

Weighted pull ups
3/5x5

Eerst moet je er 10 kunnen alvorens je met gewicht gaat doen. Dit doe ik 3x per week waarbij de laatste dag de WP voor 3/5x5 deadlifts word vervangen. Working load begint op 70% volgens mij. Minimaal 1 rust dag per week en tussen de krachtdagen pak ik strenght endurance/conditioning. Het meeste doe ik al met werk, maar op rustige dagen pak ik voor mijzelf marsen, interval , SS hardlopen , fun runs, zwemmen, fietsen enz. Op. Na even kijken hoe die loopt. Dit is in ieder geval 1 van de templates met eigen keuze van oefeningen.
 
In. Succes man.
 
Thanks Koppie. En welkom!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven