XXL Nutrition

Elon Musk

Bezoekers in dit topic

Nog even en er komt hier een fact check AI, bespaard een hoop onzin

@ACE je hoeft niet persoonlijk aan te vallen omdat ik de mensen aanval die je aanbid. Dat is het nadeel daarvan, je wordt gekwets door zogezegde aanvallen op hun dan.

Denk voor jezelf ipv zulke mensen te volgen.
Hahaha waar heb je last van, zo serieus is het allemaal niet. Heb je het woke mind virus te pakken of zo?

Beschuldigingen en claims.
Je AI zegt zelf

Dus nogmaals, heb je nog ergens bewijs?
Adderal is toch vooral een ADHD medicijn?
Wikipedia zei:
Adderall is indicated in the treatment of attention deficit hyperactivity disorder (ADHD) and narcolepsy. It is also used illicitly as an athletic performance enhancer, cognitive enhancer, appetite suppressant, and recreationally as a euphoriant.

Nee die is ingesteld op geen politieke bias.

Ongeacht mijn mening moet het eerlijk zijn.
1704376818000-1704739859224.jpg

Hitler kreeg Adderal? Mind is blown.

Reedt Hitler ook in een Swasticar?
Wat lul je, ik reageer op het feit dat er suggesties zijn dat Trump Addaral heeft gebruikt?

Overigens denk ik dat menig politicus, met name die schijndoden in de VS, met pillen overeind en schijnbaar functionerend worden gehouden. Dus heel bijzonder is het ook allemaal niet.

• Like
Waarderingen: Steks, chrisk en bodybuilding.nl
  • Like
Waarderingen: WLB en apfelstrudel
Snap wel dat Musk ketamine gebruikt overigens, snap dan alleen niet hoe hij nog functioneert. Dat lukt mij niet als ik het heb gehad..

't Schijnt toch één van de ergste te zijn. Mensen die per ongeluk voor een bus springen omdat ze een mooie steen zagen liggen. Dat soort zaken.
Jup. Ik doelde slechts op een patatje met.

Anyhow. Er wordt wel vaker gezegd dat Trump aan de drugs en alcohol zit. Voor zover ik weet is hij zijn broer echter verloren aan alcoholisme en is Trump een geheelonthouder.
Het zijn ook steeds tegenstanders van hem die zulke claims doen dus dan neem ik het al met een flinke korrel zout.

• Like
Waarderingen: chrisk
Terug
Naar boven