MuscleMeat

Emielos Road to the Enercup (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goeie shape man, add je op insta.
 
I walk al een tijdje terug gedaan. Nu 30/20 minuten van te voren een dikke handvol rozijnen + stuk chocola genomen + iets van hot spul (spray). Toen gaan pompen en zag er veel voller en nog harder uit. Aders kwamen toen ook als de ziekte.

Conclusie; te weinig carbs met laden. Dit had ik Sl moeten doen bij de vergelijkingen. Had ik er al beter uit gezien waarsch

Les voor de volgende keer.
 
Emiel wat mis ik ?

Vandaag was je wedstrijd toch, althans dat maak ik op uit je posts.
 
Emiel wat mis ik ?

Vandaag was je wedstrijd toch, althans dat maak ik op uit je posts.
Ja klopt de wedstrijd is nog bezig alleen mijn rondes zijn al een tijdje klaar
 
Op okay, op die fiets.
Ben benieuwd :thumb:
 
Zag een filmpje op insta voorbijkomen waar je opstond beetje plat inderdaad maar verser prima shape man
 
Ga je nog door met wedstrijden Emiel?

Een andere coach zou ik dan wel overwegen.
 
IMG_9731.JPG IMG_9730.JPG

IMG_9731.JPG


IMG_9730.JPG
 
Zag een filmpje op insta voorbijkomen waar je opstond beetje plat inderdaad maar verser prima shape man
Uhu echt zonde had ook weinig aders toen. Met I walk zat ik onder de aders door de rozijnen en choco.

Ga je nog door met wedstrijden Emiel?
Een andere coach zou ik dan wel overwegen.
rst even kijken. Eerst mijzelf "coachen" en even wat genieten van het (studenten)leven maar ondertussen wel een lekkere rebound pakken! Moet wel serieus massa bij gaan plakken vooral op schouders en borst. Hopelijk kan ik nog feedback krijgen van een jurylid

Mocht ik wedstrijd gaan doen dan wel een andere coach denk ik indd
 
Volg je nu ook op insta, ziet er super uit man!

Hoe voelt dat nu dan ? Een opluchting dat je prep over is of?
 
kan het niet heel goed zien, maar bij de line-up op de foto heb jij volgens mij de meeste definitie en droogheid, zeker je rug, die is super
wel een mooie ervaring voor je toch zeker?
mag je met trots op terugkijken
well done!!
 
Je mag trots zijn op je shape !
 
Volg je nu ook op insta, ziet er super uit man!

Hoe voelt dat nu dan ? Een opluchting dat je prep over is of?
Ja voelt wel ok. Alleen twijfel een beetje of ik Artemis cup ga pakken over 4 weken aangezien ik nu toch in shape ben.

kan het niet heel goed zien, maar bij de line-up op de foto heb jij volgens mij de meeste definitie en droogheid, zeker je rug, die is super
wel een mooie ervaring voor je toch zeker?
mag je met trots op terugkijken
well done!!
Uhu maar schouders en borst denk ik wat te klein. Ga nu feedback vragen wat ik moet gaan verbeteren.

Rug ziet er aardig lekker uit. Maar miss is rug ook wel zo "goed" ontwikkeld dat het niet binnen de map maatstaven valt.

Je mag trots zijn op je shape !
Thx man! Stond iedergeval knetter hard en knetter droog that's for sure
 
en je stond mooi in het midden :D
 
en je stond mooi in het midden :D
Uhu maar die jongen links van mij is 6e geworden. Maar die foto': waren niet van de callouts geloof ik.

Twijfel echt wat ik moet doen. Moet ik massa gaan bouwen omdat ik massa te kort kwam, of waren er andere redenen waarom ik "laag" werd geklasseerd.
 
kan het niet heel goed zien, maar bij de line-up op de foto heb jij volgens mij de meeste definitie en droogheid, zeker je rug, die is super
wel een mooie ervaring voor je toch zeker?
mag je met trots op terugkijken
well done!!

Ja idd dit, rug viel mij ook meteen op.

Hoeveelste ben je nu geworden dan ?
 
Staan er nog ergens meer foto's van de top 5 ofzo?
 
Nog niks gevonden, Zodra ik wat vind of andere mensen wat vinden mogen ze heet graag plaatsen hier.


Zit zwaar te twijfelen om artemis cup over 4 week te pakken. Of massa ik weet het eventjes niet wat zeggen jullie?

Reversed diët wel eventjes opgesteld. Met deze voeding begin ik morgen. Ga starten met 2900 dat is +- 500kcal meer dan 2 week terug ( voor de laatste verlaging zegmaar om mij meer leeg te trekken)

Dit zal bestaan uit:
E277 K293 F78. Per week even bekijken wat mijn lichaam doen. Beginnende met volgende week zondag. Heb zondag een etentje dus laat ik staan als cheatmeal. Zal af en toe wel wat tussen door krijgen/nemen maar ga rond de 2900 houden in het begin.
 
Waarom geen atlas cup is over 2 weken
 
Shape heb je je weet dat je meer moet laden ik zou ervoor gaan
 
Back
Naar boven