XXL Nutrition

"Emile, heb je zin om een keer mee te trainen?”

Bezoekers in dit topic

Komop, je kan het :D Ga zo door :)
 
ga zo door, zeg dat je volgend jaar feb 2006 90 kilo plus weeg

dat moet jouw doel worden

gr warrior
 
warrior zei:
ga zo door, zeg dat je volgend jaar feb 2006 90 kilo plus weeg

dat moet jouw doel worden

gr warrior

Thanks bro

Zo'n doel had ik zelf ook in gedachten :cool:
 
Leuk stukje bro! Ga zo door :thumbs:
 
warrior zei:
ga zo door, zeg dat je volgend jaar feb 2006 90 kilo plus weeg

dat moet jouw doel worden

gr warrior

90 ?? 100+ zal je bedoele
 
Goed stukje kerel en succes!

Keep on :lifter:
 
Goede karma kerel, ik krijg nu nog meer enthousiasme :p, bedankt dat je je verhaal met ons deelt, geeft mensen inspiratie, tenminste mij wel, ben nu al klein maandje bezig met alles uitvinden en heb gedeelte van jou ook mee gemaakt, eerst wat dikker kereltje tot ik wat sit-ups, push-ups ging doen rond me 13-14e en trainde eigenlijk slecht, voeiding etc, denk dat ik ook maar eens een log ga maken :D. Anyhow Bodybuilding en voornamelijk dit Forum is een hele goede verandering in me leven, same bij jou volgens mij, Je leert veel en je denkt goed na over dingen, tenminste ik wel dan :p, zie je trouwens misschien bij Sensation, kga zelf wellicht eerder naar black, moet ff kijken.
 
robberto21 zei:
Goede karma kerel, ik krijg nu nog meer enthousiasme :p, bedankt dat je je verhaal met ons deelt, geeft mensen inspiratie, tenminste mij wel, ben nu al klein maandje bezig met alles uitvinden en heb gedeelte van jou ook mee gemaakt, eerst wat dikker kereltje tot ik wat sit-ups, push-ups ging doen rond me 13-14e en trainde eigenlijk slecht, voeiding etc, denk dat ik ook maar eens een log ga maken :D. Anyhow Bodybuilding en voornamelijk dit Forum is een hele goede verandering in me leven, same bij jou volgens mij, Je leert veel en je denkt goed na over dingen, tenminste ik wel dan :p, zie je trouwens misschien bij Sensation, kga zelf wellicht eerder naar black, moet ff kijken.

Thanks bro :cool:

The Black Edition ben ik een beetje uitgegroeid. Ik ging vroeger vaak naar de energiehal en parkzicht in mijn stad rotjeknor. Af en toe zet ik rave parade 1 en 2 op (toppiecd's) Ik vind trance wat lekkerder maar ik heb er veel zin in.

Ik ga van het weekend wat foto's trekken :cool: Het gaat de goede kant op.
 
leuk verhaal, gaat helemaal goed komen met jouw! :thumbs: het moeilijkste wordt denk ik nog het kaartje voor sensation white :D
 
Leuk verhaal. Wel herkenbaar ook :) Alleen was het bij mij precies andersom, ik kwam van heel dun af. Lekker doorknallen. Vooral in het begin ga je echt keihard. Nu is het bij mij wel afgelopen met dat vlugge gainen. Nu worden het zware kilo's, maar wel droog :P
 
altijd leuk om het verhaal achter iemand te lezen. Waarom zijn we begonnen?

:thumbs:
 
Back
Naar boven