Fitness Seller

Eminem en 2Pac

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
5
IK heb zo een idee dat we weer te maken hebben met Bodyman en Oli

Eminem = Bodyman want niemand anders gebruikt zoveel het woord palen.
2Pac = Oom oli want alles is niet serieus wat hij post en mensen beginnen zich te irriteren aan hem, waarop hij nog irritanter op reageert.

Maar misschien is Stevie wel een beetje gek geworden en is het bloed een beetje te veel naar zijn hoofd gestegen tijdens de training :D

Maar ik blijf er bij, deze twee jongens zijn niet in de haak.

Ja ik dacht al dat 't 2pac niet kon zijn, omdat ie dood is?? :scratch:

begint een beetje irritant te worden...

Mja, valt alleen weinig aan te doen. :(

Je kan natuurlijk IP bannen.

Dat kan ja, maar als ze een inbel account hebben, heb je natuurlijk altijd een ander ip adres, dus dat is maar een tijdelijke oplossing. ;)

Ik ben bodyman in elk geval niet maar ja moeilijk het te bewijzen he en het woord palen mag je dat niet gebruiken dan, iedereen gebruikt het en omdat ik het een keertje meer gebruik als jullie ben ik maar iemand anders. Beetje vreemde redenering bro's

denk niet dat het body of olibol is..

BTW heb je trouwens nog meer moppen :D

Als het zo is is het weer triest ja. Wat een zielige gasten zijn dat.

i've checked before, Stevie you're absolutely right :D

maatregelen zullen dus worden getroffen, daar die kleine kindjes niet kunnen opgroeien.

ze blijven iig de gemoederen hier wel bezig houden:)

ik zie ze al samen een nieuw plan smeden

mark my words, volgende members worden F en R. de Boer:D

hahaha :D of de Wayans Brothers :P ben dan benieuwd welke die domme is :D

[Link niet meer beschikbaar]

jaja...ik had ze lekker eerder door :D :P

Maar het is toch zo te achter halen, gewoon ff het IP adres checken. Maar zolang je de MAC adres niet blokkeerd kunnen ze terug komen door een andere account te maken. Ik denk dat de enigste
oplossing is om bij ieder nieuw lid de IP te checken, maar of T daar nu tijd voor hebt weet ik niet.

Laatst bewerkt:
Big Steve zei:
Maar het is toch zo te achter halen, gewoon ff het IP adres checken. Maar zolang je de MAC adres niet blokkeerd kunnen ze terug komen door een andere account te maken. Ik denk dat de enigste
oplossing is om bij ieder nieuw lid de IP te checken, maar of T daar nu tijd voor hebt weet ik niet.

beetje vage bedoening hier :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven