AndroidHealthClinic

Eminem stopt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Is absoluut nog niet zeker het zijn 'geruchten'.
Ik zie Eminem helemaal niet onaangekondigd stoppen zonder een laatste album uit te brengen. Ik zou het trouwens echt spijtig vinden. Anderzijds het niveau van Slim Shady & Marshall Mathers LP haalt ie toch niet meer...
 
Het beste is er inderdaad ondertussen wel van af..
 
:coolnana: :wave:

gare eminem, wat maakt die een klotemuziek :D assclown. Blij dat hij stopt.
 
Mag ie toch eerst wel ff z'n concert hier geven in september voordat ie stopt!
 
Jammer, ondanks de bagger die hij geproduceert en gerapt heeft is hij toch één van de beste rappers van het moment.
 
Hoog tijd dat hij stopt, hij heeft gewoon niets meer te melden. Ass like that is een toffe plaat met een nog toffere clip maar zijn frustraties van vroeger is hij blijkbaar kwijt.

Imo heeft hij trouwens weinig classics gemaakt. Enkel The way I am en how come vind ik blijvers maar dat is mijn mening.
 
hij kan beter rappen dan producen. dus jammer.
 
boogie zei:
hij kan beter rappen dan producen. dus jammer.

Zal ook nog wel veel samen met Dr. Dre producen, dus dat zal nog best meevallen.
 
dan valt het wel mee ja. maar die zooi op zn laatste album en wat hij voor tupac heeft geproduceerd moet ik niet.
 
Het kan eigenlijk evengoed een promotiestunt zijn want ik geloof dat hij in September samen met 50cent naar Nederland komt.
 
Laatst bewerkt:
De meest irritante woorden-clown stopt ermee. De verpersoonlijking van 'het irritantste jongetje van de klas, na-na nananaaa!!' geeft er de brui aan. Heerlijk. Kan niet wachten.
Wát een valse noten in 1 liedje, iemand die niet kan zingen moet dan maar rappen en iemand die het moet hebben van het imago van de belhamel op school mag meteen afkloppen.

Eminem dankt met name in Europa z'n status aan het feit dat ie overkomt zoals alle andere blanke jongetjes de schoolklas zouden willen treiteren maar het niet durven.
Z'n kraaiend hoge snerpstemmetje werkt iedere zichzelf respecterende hiphop-liefhebber op de zenuwen maar er zijn er nog genoeg die dromen van zo'n brutale pestbek als Eminem...
 
Daar ben ik het toch echt niet met je eens DBC. Ik houd eigenlijk alleen van zijn serieusere nummers als The way I am, Stan en Marshall Mathers maar dat betekent niet dat hij niet een van de lyrisch meest getalenteerde rappers is. Anders moet je maar even zeggen wat jij nou veel betere rappers vind dan zal ik even luisteren of jij geen onzin uitblaat.
 
@Anoniem
Het heeft geen zin om hier een discussie met hem over te voeren...
 
ik hoop echt dat hij ermee kapt, die kerel is echt een gigantische nerd...
 
Het is een kwestie van smaak. Ik hou van Café del Mar deeltjes, miss vind jij dat wel k*tkamermuziek :D

Alleen als je Eminem hoort dan hoor je duidelijk een stem die wil provoceren en irriteren en daarnaast hou ik niet van irritante mannetjes en ook niet van hoge-herenstemmen.
 
DBC01 zei:
Het is een kwestie van smaak. Ik hou van Café del Mar deeltjes, miss vind jij dat wel k*tkamermuziek :D

Alleen als je Eminem hoort dan hoor je duidelijk een stem die wil provoceren en irriteren en daarnaast hou ik niet van irritante mannetjes en ook niet van hoge-herenstemmen.

castraten, ;)

Mooi die k*t eminem ook opgerot uit muziekland, wat een k u t muziek zeg. In het begin leek het nogwel ergens op maar hoe langer die gast muziek maakt hoe slechter het klinkt. imo
 
Eminem heeft het gewoon he-le-maal gemaakt. Ik zou ook stoppen als ik hem was. Gewoon lekker niks doen..
 
dat ie 2 kwartjes meepakt :evil:
 
ik denk dat ie meer voor zn dochter wil gaan zorgen en lekker een btje achter de machines aan de knoppen draaien. Alleen ik ben er van overtuigd dat die ooit wel weer eens een album uit zal brengen, bloed kruipt waar het niet gaan kan.
 
Back
Naar boven