XXL Nutrition

Eminem stopt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Die vent begon een parodie op zichzelf te worden. Goed dat ie kapt. Hij heeft wel veel klassiekers gemaakt en ik kan er best naar luisteren (vooral als ik ga cardiooen).
 
Ik schijt op die vent.
 
Maakt me niks uit eigenlijk...
 
Eminem maakt tenminste iets duidelijk met zen nummers, veel van die "zwarte" rappers hebben et alleen maar over de Ghetto en hun '64 met 22" Bling-Bling.
 
Wat een bende haters hier zeg!

En dat enkel omdat ze hiphop niet smaken, omdat ze het niet kénnen.
Akkoord smaken verschillen maar ik zit toch ook niet te kakken op hardcore/hardstyle/ etc terwijl ik dat rommel vind en de helft van het board dat aanbidt?
Anyway...

Ik vind het spijtig dat velen hun visie baseren op hitjes als "Just lose it" of "Without me"

DBC01 zei:
De meest irritante woorden-clown stopt ermee. De verpersoonlijking van 'het irritantste jongetje van de klas, na-na nananaaa!!' geeft er de brui aan. Heerlijk. Kan niet wachten.
Wát een valse noten in 1 liedje, iemand die niet kan zingen moet dan maar rappen en iemand die het moet hebben van het imago van de belhamel op school mag meteen afkloppen.

Eminem dankt met name in Europa z'n status aan het feit dat ie overkomt zoals alle andere blanke jongetjes de schoolklas zouden willen treiteren maar het niet durven.
Z'n kraaiend hoge snerpstemmetje werkt iedere zichzelf respecterende hiphop-liefhebber op de zenuwen maar er zijn er nog genoeg die dromen van zo'n brutale pestbek als Eminem...

Je weet niet wat je zegt DBC, eerlijk gezegd had ik van jou wel een andere reactie verwacht.

Akkoord, Eminem heeft z'n succes voor een groot deel te danken aan het feit dat hij blank was en dat hij het kleine jongetje in de klas was maar de skills, en dan praat ik puur over het 'verwoordingsvermogen', die hij heeft hoor ik bij geen enkele andere rapper/mc/poeet/.. uit de tegenwoordige tijd.
Je kan een fan van hem zijn of juist niet, je kan z'n sT haten of ervan houden maar je kan niet ontkennen dat hij geen talent heeft en wel meer dan gemiddeld.
 
Santoz zei:
Wat een bende haters hier zeg!

En dat enkel omdat ze hiphop niet smaken, omdat ze het niet kénnen.
Akkoord smaken verschillen maar ik zit toch ook niet te kakken op hardcore/hardstyle/ etc terwijl ik dat rommel vind en de helft van het board dat aanbidt?
Anyway...

Ik vind het spijtig dat velen hun visie baseren op hitjes als "Just lose it" of "Without me"



Je weet niet wat je zegt DBC, eerlijk gezegd had ik van jou wel een andere reactie verwacht.

Akkoord, Eminem heeft z'n succes voor een groot deel te danken aan het feit dat hij blank was en dat hij het kleine jongetje in de klas was maar de skills, en dan praat ik puur over het 'verwoordingsvermogen', die hij heeft hoor ik bij geen enkele andere rapper/mc/poeet/.. uit de tegenwoordige tijd.
Je kan een fan van hem zijn of juist niet, je kan z'n sT haten of ervan houden maar je kan niet ontkennen dat hij geen talent heeft en wel meer dan gemiddeld.


Groot gelijk. Hoe Eminem sommige dingen kan verwoorden, dat is echt fenomenaal.
 
Back
Naar boven