AndroidHealthClinic

Emotionele / Sentimentele / Melodieuze / Rustgevende Muziek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Echt relaxte muziek, bedankt..
 
:thumbs: Lekker bezig hoor, baas.
 
Gatverdamme k*tlimiet :(

074 Manu Chao - Bongo Bong

Dit nummer is echt relaxx! King of the bunghole..:rocker2:
 
Laatst bewerkt:
Ik luister hier al een tijd naar, zitten érg veel goede nummers tussen :thumb: ideaal tijdens het surfen of gewoon met een koptelefoon half slapend in bed te luisteren :)

Alleen geen Neurosis voor mij meer na een New Wave special ;)
 
@ Mike: ja download limiet is lame, maar binnen paar dagen moet je alles wel binnen kunnen trekken. Het is toch een dikke shitload, voordat je 1 deel geluisterd hebt ben je toch al een halve dag, 3 dozen zakdoeken en 4 liter traanvocht verder.

@ Frenk: hahaha, ja die neurosis nummers heb ik er ondertussen ook uit gehaald, ze waren toch wat te extreem voor de meeste mensen :D Zeker voor mensen high on New Wave Special :roflol:
 
Staan inderdaad zalige nummers tussen...
Downloaden maar :D
 
De onbekende shit is pas écht goed ;)
 
Als er nog iemand tips of aanbevelingen heeft in deze sT hoor ik het graag, deel 3 is namelijk ook in the making ;)
 
er zit ook wel veel kitch tussen he, kamelot :roflol:
 
Whahaha, ja ik weet het bro, maar wel van die heerlijke kitch die je in een dronken bui toch wel kan diggen :D Van die heerlijk foute powermetal ballads :thumbs:
 
Ik krijg bij allen "De toegang tot het bestand is tijdelijk onmogelijk" :(
 
Eerste deel kan ik ook niet downloaden. Loopt vast op 56%
 
Hmm,z als de toegang niet mogelijk is moet je het ff later opnieuw proberen, dat komt wel vaker voor bij megaupload. Doen de andere delen het dan ook niet goed?

En weet iemand anders een andere free file host site ofzo die bestanden van 350 mb kan hosten? Dan kan ik een alternatieve link er bij zetten.
 
ff bookmarken, karma volgt :)
 
Back
Naar boven