MuscleMeat

Breaking News ** En de winnaressen zijn ... Uitslag Miss BeachProof 2011 !! ** (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gefeliciteerd alledrie!
 
Ook namens mij gefeliciteerd dames!

-Vincent
 
gratz dames mooi gedaan allemaal.
 
Body en Fitshop, super bedankt voor het organiseren van de wedstrijd en het ter beschikking stellen van het mooie prijzenpakket!!:D
Het wordt nog niet zo eenvoudig om een keuze te maken uit jullie enorme assortiment:)

Het meedoen was super leuk en enorm motiverend. Ik ben blij met de vele complimenten maar ook de kritiek is waardevol. En gelukkig zijn er nog genoeg verbeterpunten:).
 
Gefeliciteerd, ziet er goed uit ook.
 
hmmm ik zie dat er nogsteeds gestemd (kan) wordt(/worden)... wordt dat nog uitgezet?

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 15:07 ----------

hmmm ik zie dat er nogsteeds gestemd (kan) wordt(/worden)... wordt dat nog uitgezet?
Zal niet veel uitmaken... mja :P
 
Body en Fitshop, super bedankt voor het organiseren van de wedstrijd en het ter beschikking stellen van het mooie prijzenpakket!!:D
Het wordt nog niet zo eenvoudig om een keuze te maken uit jullie enorme assortiment:)

Het meedoen was super leuk en enorm motiverend. Ik ben blij met de vele complimenten maar ook de kritiek is waardevol. En gelukkig zijn er nog genoeg verbeterpunten:).
++++++++ Eens met alle bovenstaande zinnen!!
 
Gefeliciteerd dames!
Terechte uitslag naar mijn mening!
 
Feli dames!
 
winnaars gefeliciteerd !!
 
Bedankt allemaal voor jullie felicitaties :) en Aradev en Naomi, ook van mij gefeliciteerd! :clap:

@ Body en Fitshop, echt tof dat jullie de dameswedstrijd wilden sponsoren! Reuze bedankt voor alle moeite met het organiseren en voor de mooie prijzen! Mijn PM komt eraan! ;)
 
gaat je wel wat aan verzending kosten, al die supps naar Ibiza vershippen :roflol:

EDIT: oh ja, congrats alledrie !

en de rest natuurlijk ook
Hoezo naar Ibiza?

Gefeliciteerd !
 
Ik denk wel dat het me lukt om iemand te vinden die het leuk vindt om ze brengen;)..alleen grote potten whey zal ik maar niet bestellen:D
 
Proficiat dames! ;)
 
Gefeliciteerd, persoonlijke favoriet van de top 3 is Poison ;) .
 
Back
Naar boven