Fitness Seller

En? Hoe bevalt de nieuwe CRACK? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
11 nov 2004
Berichten
5.592
Waardering
194
We hebben sinds vorige week al aardig wat vernieuwde CRACK verkocht, maar nog geen feedback gekregen.
Vandaag vroeg een klant van ons naar gebruikers ervaringen, maar die hebben we dus nog niet. Heb het zelf ook nog niet geprobeerd. Doet het een beetje wat ze claimen?
 
Ben ook erg benieuwd heb nog een andere pre workout nodig om af te wisselen met me nox ,zit te twijfelen tussen Crack en no explode NT dus kom maar op met die reviews.
 
smaak is beter, alleen hij is wel minder tijdens het trainen als je armen traint zie je wel kaboem.. :) verder niet verkeerd beter als no-xplode nt is mijn mening
 
+ ENERGIE
+ focus

- ****ing tintellingen
- hartslag 120 al zittend
- redelijk snel uitgewerkt


pomp niet gemerkt, krachttoename ook (nog) niet
 
tintelingen komen door de beta alanine :P lekker gevoel he haha
 
Waarom een nieuwe versie maken als de oude echt super was? Ik sta er erg argwanend tegenover, eerst was ik van plan een pot te kopen (na gebruik van de oude CRACK samples), nu niet meer.
 
Zijn er mensen die de nieuwe crack al vergeleken hebben met die nieuwe Noxplode ??
 
smaak is beter, alleen hij is wel minder tijdens het trainen als je armen traint zie je wel kaboem.. :) verder niet verkeerd beter als no-xplode nt is mijn mening

Ik wou ook iets voor met nox af te wisselen en omdat er zoveel goede feedback over no-xplode nt is heb ik me ook net zo'n doos besteld. Zal laten weten hoe hij is als hij binnen is.
 
Waarom een nieuwe versie maken als de oude echt super was? Ik sta er erg argwanend tegenover, eerst was ik van plan een pot te kopen (na gebruik van de oude CRACK samples), nu niet meer.

De oude versie van Crack werkte alleen echt goed bij hele hoge doseringen. Het vernieuwende van de nieuwe versie zit hem vooral in dat je veel minder nodig hebt voor een heftige werking. Dus voordeliger in gebruik. De prijs is ook behoorlijk gedaald.
 
De oude versie van Crack werkte alleen echt goed bij hele hoge doseringen. Het vernieuwende van de nieuwe versie zit hem vooral in dat je veel minder nodig hebt voor een heftige werking. Dus voordeliger in gebruik. De prijs is ook behoorlijk gedaald.

Een reden te meer dat ik er argwanend tegenover sta ;) Als er weer samples komen en ze vallen goed mee koop ik natuurlijk wel een pot.
 
De vorige was veel beter
 
K*t spulllll....meer spacen dan trainen!

Raad iedereen af...

NOXPLODE is de shittt
 
Ik weet niet maar ik gebruikte het met een vriend van me.
En beide vonden het meer space dan trainen!

Zeker na de training blijf je nog een tijdje space!
 
Ik weet niet maar ik gebruikte het met een vriend van me.
En beide vonden het meer space dan trainen!

Zeker na de training blijf je nog een tijdje space!
Na das dan weer een extra voor het weekend :D
 
Zijn er mensen die de nieuwe crack al vergeleken hebben met die nieuwe Noxplode ??

Heb het beide geprobeerd maar Crack had bij mij geen echte werking, alleen als ik een hoge dossering nam, maar dan was het meer een irritant gevoel.

NO explode bevalt me toch een heel stuk beter!
 
Back
Naar boven