AndroidHealthClinic

En na de kuur.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

iKsZ

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
267
Waardering
0
Wat zijn dingen waar je na de kuur rekening mee moet houden?
Je zal uiteindelijk ietwat massa verliezen? Gaat je kracht ook weer achteruit of stagneert het? Zal je meer eiwitten moeten eten?
 
Veel blijven vreten en keihard blijven trainen..
 
Na de kuur clomid nemen om je natuurlijk testosteronproductie terug op gang te brengen. Minder koolhydraten eten maar wel voldoende eiwitten
 
Goed nakuren met Nolvadex 2 weken 40 mg ED en 2 weken 20 mg ED totaal dus 4 weken.

Goed blijven eten (schoon) en trainen. Belangrijkste is GAAN trainen, na de kuur kom je toch over het algemeen in een andere gemoedstoestand.
Het 'goede gevoel' is effe minder dus daarom zeer belangrijk dat je de discipline op kan brengen om te GAAN trainen.

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by smalluser
Goed nakuren met Nolvadex 2 weken 40 mg ED en 2 weken 20 mg ED totaal dus 4 weken.

Goed blijven eten (schoon) en trainen. Belangrijkste is GAAN trainen, na de kuur kom je toch over het algemeen in een andere gemoedstoestand.
Het 'goede gevoel' is effe minder dus daarom zeer belangrijk dat je de discipline op kan brengen om te GAAN trainen.

Groet Smalluser :thumb:
Waarom nou nakuren met een anti-oestrogeen Smalluser??
Leg eens even haarfijn uit, alvast bedankt.
 
Gebruik de search knop eens Marcel36 ;) is meerdere malen uitgebreid aan bod gekomen - opstarten na een kuur met Nolvadex.

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by Marcel36

Waarom nou nakuren met een anti-oestrogeen Smalluser??
Leg eens even haarfijn uit, alvast bedankt.
En clomid is zeker geen oestrogeen blokker? (beiden zijn geen anti -oestrogenen maar zwakke oestrogenen die de receptor bezetten)
 
Alleen is clomid zwakker en kent meer bijwerkingen..
 
Originally posted by Champ
Veel blijven vreten en keihard blijven trainen..

mij is verteld dat je juist moet opletten dat je na de kuur iets rustiger gaat trainen omdat je lichaam minder snel hersteld en nog moet herstellen van de kuur
 
Idd belangrijker is BLIJVEN trainen.

Groet Smalluser :thumb:
 
IK gebruik nu een lichte primo/deca combi (week 1,2,5,6: 100mg beide p/w; week 3,4 200mg beide p/w).

Volgens mij is Nolvadex dan niet nodig toch?

amnyway, 4 weken na m'n kuur laat ik toch bloed prikken, dan zien we 't vanzelf wel of er iets niet helemaal lekker zit toch? :)
 
Ja die dosissen zijn laag, niet erg effectief..maar het zal wel je test gedeeltelijk platleggen..zeker met die deca, dus post cycle zeker doen.
 
Effectief genoeg voor m'n 1e kuur. Zit nu in week 4, en heb toch al bijna 3kg gewonnen. :)

Maar goed, Nolvadex of Chlomid dus gebruiken direct na m'n kuur? En 'gewoon' in bovenstaande hoeveelheden?
 
Ik had bij mijn eerste kuurtje creatine 4 kilo winst in de 3 de week.
Als jij dat het kuren met steroïden waard vindt, ...

Nolvadex gebruiken 2 weken nade kuur, met deze dosseringen laten we zeggen 1 week 40Mg/d 3 weken 20mg/d
 
Had ik ook zoiets de 1e keer ja.

Maar wilde bij m'n 1e kuur toch rustig aan doen. Achteraf gezien had de dosis misschien wel verdubbeld kunnen worden (200/400mg). Volgende keer dan. :)

En ik vind het wel waard dus, zeker aangezien ik er erg veel van zal vasthouden.

Nolvadex is via de apotheker te halen of moet datg ook via-via?
 
viavia alleen als je al bijna gyno hebt krijg jet voorgeschreven.
 
Back
Naar boven