AndroidHealthClinic

En nou weer over BB kakelen!

Bezoekers in dit topic

Esperantisto

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2002
Berichten
6.844
Waardering
25
Lolletjes zijn leuk en ik doe graag mee, maar het % aan serieuze berichten daalt de laatste paar weken dramatisch...

Ouwehoeren over training en voeding is OOK leuk hoor.....

Espi
 
Dit is het chat en conversatie gedeelte espi.
 
Originally posted by Esperantisto
Lolletjes zijn leuk en ik doe graag mee, maar het % aan serieuze berichten daalt de laatste paar weken dramatisch...

Ouwehoeren over training en voeding is OOK leuk hoor.....

Espi

Tsja jij zit in het gare hanenhok boos te worden omdat we daar ouwehoeren...

Waarom?

het is immers het gare hanenhok..

Als jij het wil hebben over training en voeding kan je wel in de juiste secties daarvoor kijken..
 
Lees wat ik schrijf..
Kletsen en kakelen is niet erg, maar de verhouding is een beetje zoek tegenwoordig. De BB-gerelateerde post is met een lampje te zoeken .
Ik klik meestal op 'actieve' posts en dan voeren coïtus, chat en gare hanenhok de boventoon.

Espi
 
Het is dus een geslaagd board en laten we wel wezen Espi de meeste vragen zijn al beantwoord, de vragen die nu nog gesteld worden zijn vaak elders te vinden op dit forum.
 
Het is inderdaad jammer dat er steeds meer onzin en minder goede posts geplaatst worden.
Voor mijzelf maakt het me niet, want ik zal er niet op achteruitgaan, maar voor de mensen die hun info. alleen van het net halen is het wel jammer.
Als ik over wat meer tijd zou beschikken dan zou ik best mijn steentje willen bijdragen aan dit forum en enkele goede postst w plaatsen, maar aangezien er dan toch weer reacties op zullen komen van 1 of meer gare hanen wat andere (beginners)sporters weer in twijfeling zal brengen zal het mij worst wezen, in die tijd ga ik liever trainen!


gr rob
 
Originally posted by Esperantisto
Lees wat ik schrijf..
Kletsen en kakelen is niet erg, maar de verhouding is een beetje zoek tegenwoordig. De BB-gerelateerde post is met een lampje te zoeken .
Ik klik meestal op 'actieve' posts en dan voeren coïtus, chat en gare hanenhok de boventoon.

Espi

Espi dit is chat en conversatie, een deel waar je het dus even niet over bodybuilding hebt...

Dus waarom je commentaar erop?

Het is hier gewoon leuk ouwehoeren zo af en toe...

Als jij serieuze dingen wil zien kijk in de andere delen van het forum...
 
kijk, dat zijn nou mooie woorden
 
Originally posted by nilsjei1234



Dankje eindelijk iemand die me waardeert !!!

Ik kan je nu wel waarderen aangezien we dezelfde richting uitvaren
 
Originally posted by Esperantisto
Lolletjes zijn leuk en ik doe graag mee, maar het % aan serieuze berichten daalt de laatste paar weken dramatisch...

Ouwehoeren over training en voeding is OOK leuk hoor.....

Espi
Dat zie je verkeerd denk ik, kijk, het aantal posts en leden is globaal gezien zoiezo enorm toegenomen.

Het aantal threads/posts in de BB-gerelateerd secties is ook niet afgenomen ofzo, integendeel.

Maar er word in vergelijking met vroeger wel meer gepost in de off topic secties waardoor het lijkt alsof er minder on topic posts zijn.

Maar globaal gezien is er dus een toename van interesse in alle secties.
 
Voor ouwehoeren moet je naar een ouwehoerboard gaan, ik dacht dat dit altijd nog een bodybuildboard was ??
Mijn mening.

ciao
 
Originally posted by raider
Voor ouwehoeren moet je naar een ouwehoerboard gaan, ik dacht dat dit altijd nog een bodybuildboard was ??
Mijn mening.

ciao

Tsja ouwehoeren kan hier ook wel trouwens... ;)

chat en conversatie he...
 
Originally posted by raider
Voor ouwehoeren moet je naar een ouwehoerboard gaan, ik dacht dat dit altijd nog een bodybuildboard was ??
Mijn mening.

ciao
Is het ook. En sinds wanneer mogen BB geen andere discussies meer voeren?
 
tja t is een community en ik vind dat er best over andere zaken gesproken kan worden naast BB.
 
Bodybuilding discussies graag !
Maar puberaal geklets over geschoren doosjes en wie door wie gepaalt wil worden "vervuilt"mijns inziens dit board, ik bedoel zulke discussies worden al genoeg op andere boards gevoerd (denk ik ?).
Maar goed ik ben natuurlijk al wat op leeftijd (35) ;) en ben wat te serieus ? :)
Véél plezier met ouwehoeren.

ciao
 
Ik vind niet dat je je moet beperken tot 1 onderwerp. Alsof BB alleen maar over BB wat te zeggen hebben.
Waarom zouden we niet over politiek kunnen praten? Of gewoon wat chatten? Het zou maar saai worden denk ik.
 
Ik kan me wel in Espi`s kritiek vinden.
De laatste tijd vind ik voortaan minimaal 4 pagina`s "new threads" waar er eerst maar een stuk of 20 zouden zijn.
Dit heeft natuurlijk wel met het verhoogd aantal leden te maken, maar het aandeel slappe klets is natuurlijk nog nooit zo groot geweest.
Begrijp me niet verkeerd, ik lig regelmatig in `n deuk. Maar qua BB zelf heeft `t hok niet veel toegevoegd.
 
Back
Naar boven