Fitness Seller

En nou weer over BB kakelen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by admin

Is het ook. En sinds wanneer mogen BB geen andere discussies meer voeren?

Precies dat bedoelde ik dus met mijn thread T, van kortzichtigheid onder BB-ers, de meeste willen zich beperken tot de sport en staan verder nergens meer open voor.

Ik ben blij dat de admin van dit forum ook open staat voor andere onderwerpen :cool:
 
Originally posted by raider
Bodybuilding discussies graag !
Maar puberaal geklets over geschoren doosjes en wie door wie gepaalt wil worden "vervuilt"mijns inziens dit board, ik bedoel zulke discussies worden al genoeg op andere boards gevoerd (denk ik ?).
Maar goed ik ben natuurlijk al wat op leeftijd (35) ;) en ben wat te serieus ? :)
Véél plezier met ouwehoeren.

ciao

Dat heeft niks met leeftijd te maken maar eerder met kortzichtigheid bro!
 
Originally posted by Martinus
Maar qua BB zelf heeft `t hok niet veel toegevoegd.
Was ook helemaal niet de bedoeling, maar ik heb hier de statistieken per board voor me liggen en qua bodybuilding gerelateerde posts zijn we ook vooruitgegaan, dus je kan niet spreken van een eenzijdige progressie.
 
Originally posted by Bodyman


Precies dat bedoelde ik dus met mijn thread T, van kortzichtigheid onder BB-ers, de meeste willen zich beperken tot de sport en staan verder nergens meer open voor.

Ik ben blij dat de admin van dit forum ook open staat voor andere onderwerpen :cool:
Het mag natuurlijk ook niet de overhand krijgen, want dan moet je wel optreden. Maar dit is ook niet het geval...
 
Originally posted by nilsjei1234



Dankje eindelijk iemand die me waardeert !!!

Iedereen waardeert jou toch altijd? :D
 
@admin you've got something :D
 
come on.... weet je hoe belangrijk dit gedeelte is voor de rest van het board. Mensen snappen dat niet. Hoe kun je je nou aan iets storen als je er niet hoeft te zijn omdat wordt aangegeven dat het niet over BB gaat.

Dan zoek je de problemen toch op, en btw espi, wederom weer commentaar op jou van mijn kant, ik zit vaak ook niet te wachten op jouw spinning en kt anekdotes. Is toch ook off-topic als het onderwerp 'biceps trainen' is... noem maar een dwarsstraat.

;)
 
OK, Floyd je hebt een punt (waar het hart vol van is.. enz. ), maar hoe kan KT nu off-topic zijn?

Waar, ik illustreer datgene wat ik elders gelezen of gehoord heb graag met persoonlijke ervaringen, voorzover ik die heb, maar geeft dat geen meerwaarde dan? Of vind je dat allemaal gezever?

Mag je alleen maar een reactie van 1 regel geven wil het gewaardeerd worden?

Espi
 
Uit respect voor jouw gevoelens zal ik het geen gezever noemen maar echt intressant is het voor de meeste niet denk ik omdat het een bb-forum is en geen fiets forum. Maar je mag er uiteraard je verhaal kwijt alleen zul je dit in de juiste forums moeten doen op dit board.
 
Originally posted by Bodyman
@admin you've got something :D

neem je verantwoordelijkheid, wees een man, wees een admin
 
Als jij nou eens ging trainen....


Originally posted by Bodyman


neem je verantwoordelijkheid, wees een man, wees een admin
 
goh hebben we hem ook weer ga toch eens ging spelen man zondag is een vrije dag
 
Originally posted by Bodyman
goh hebben we hem ook weer ga toch eens ging spelen man zondag is een vrije dag

hij heeft volkomen gelijk. en hij sprak waarschijnlijk in't algemeen. we zien jou hier zo vaak dat we ons inderdaad afvragen of jij wel eens gaat trainen... :D
 
@ Espi, zoals ik al zei. Als we het bv over de biceps training hebben, is spinnig of kt off-topic. Dus ik kan dan net zo goed over coïtus gaan lullen (tjah ieder zijn vakgebied) dat slaat net zoveel op die beruchte biceps als spinning.

En btw, Espi, je kunt jezelf toch niet serieus nemen door in een chat&conversatie gedeelte te gaan vragen of er wat meer over training geluld moet worden. Ik kan persoonlijk de link niet leggen......

ciao ;)
 
is iedereen vergeten waarom het hanenhok in t leven is geroepen. voor nieuwe leden snap ik dat t vreemd over komt en tegen hun verwachting is, maar er staat toch duidelijk bij dat t geouwehoer en grappen betreft.

gun ons toch gewoon dat lolletje en als het je niet aanstaat kom dan daar gewoon niet meer. er zijn genoeg secties war je je heil kan vinden waar soms af en toe wel eens een onzinnige post word geplastat die geen toegevoegde waarde heeft maar dat maat enerzijds de boel wel luchtiger.

enne Bodyman en ik trainen nooit idd, wij zitten de hele dag hier rond te hangen:D
 
Originally posted by Spike


hij heeft volkomen gelijk. en hij sprak waarschijnlijk in't algemeen. we zien jou hier zo vaak dat we ons inderdaad afvragen of jij wel eens gaat trainen... :D

nee ik ruk alleen de hele dag en heb alleen enorme armen
 
Originally posted by dandyman
is iedereen vergeten waarom het hanenhok in t leven is geroepen. voor nieuwe leden snap ik dat t vreemd over komt en tegen hun verwachting is, maar er staat toch duidelijk bij dat t geouwehoer en grappen betreft.

gun ons toch gewoon dat lolletje en als het je niet aanstaat kom dan daar gewoon niet meer. er zijn genoeg secties war je je heil kan vinden waar soms af en toe wel eens een onzinnige post word geplastat die geen toegevoegde waarde heeft maar dat maat enerzijds de boel wel luchtiger.

enne Bodyman en ik trainen nooit idd, wij zitten de hele dag hier rond te hangen:D

en niet te vergeten dat we de hele dag door rukken.

Nietemin zitten er hier een aantal gasten die nogal erg in hun eigen wereldje verkeren en daarbij er nog voor uit komen ook op een indirecte manier
 
Originally posted by Bodyman


en niet te vergeten dat we de hele dag door rukken.

Nietemin zitten er hier een aantal gasten die nogal erg in hun eigen wereldje verkeren en daarbij er nog voor uit komen ook op een indirecte manier

rukken doe ik niet. ben christen:D

en mensen die in een eigen wereld leven? geen idee over wie je t hebt:D
 
Back
Naar boven