AndroidHealthClinic

En nu? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Armand40

Cool Novice
Lid geworden
21 jul 2016
Berichten
187
Waardering
29
Lengte
1m81
Massa
75kg
Vetpercentage
9%
Hallo ik had even een vraag ik ben van 135 kilo naar nu 86 kilo gegaan ik zit op een vetpercentage van 19% (181lang)
Nou ik vind dat al heel netjes ik was echt dik toen ik begon met trainen
Hoe heb ik dat gedaan? Nou in het begin met te weinig eten de eerste 2 maand
Maar nu ben ik al 7 maand aan het trainen (vroeger 2 jaar al getraind )iedere dag ik weet het is te veel maar ik voel me er goed bij. Ik doe ook iedere dag cardio joggen op de loopband en probeer mijn hartslag rond de 130 a 135 te houden soms doe ik wel eens een dag dat ik harder ga.Daarbij eet ik rond de 2200 calorieën wat eigelijk te weinig is
Nu is mijn vraag ik zou eigelijk wel naar de 16% vetpercentage willen maar ik ben echt heel mager in mijn gezicht geworden ik werk in een café en soms als mensen mij een maand niet gezien hebben die schrikken echt en zeggen dat ik echt moet stoppen met afvallen
Dus ik denk dat ik maar genoegen neem met die 19% vet cardio ben ik al aan het afbouwen met 5 minuten minder. Ik loop nu nog 45 minuten iedere dag .En dat was 65 minuten iedere week haal ik 5 minuten eraf maar ik zou wel graag cardio willen blijven doen iedere dag maar dan 30 minuten (heb lichte copd) gewoon na mijn krachttraining
Zou ik nu ook al 200 calorieën per week mijn eten opvoeren en kijken wat het doet?

Mijn status zijn
Vet-massa 17.4
Vetvrije massa 69.6
 
Laatst bewerkt:
Nooit genoegen nemen. Ook niet luisteren naar anderen die zeggen dat je moet stoppen. Het gaat erom wat jij wilt.
Als je wilt valt er nog wel meer uit te halen. 2200kcal is inderdaad wel weinig, maar de hoeveelheid die je moet eten hangt erg af van je activiteiten. Probeer in ieder geval per kilo lichaamsgewicht 1 gram vet en 2 gram eiwit te eten (minimaal zeker 1 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht).