XXL Nutrition

En ook de laatste is binnen....mjammie! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Vandaag kon ik mijn laatste zending Primo afhalen op het postkantoor. Godzijdank was het aangekomen, met zomer-vertraging.

Wat mij opvalt de laatste tijd is dat TPG Post erg moeilijk doet met pakketjes afhalen.
"Zending die niet door de brievenbus kan" stond er op het afhaalformuliertje.
Nou, die envelop kon dus prima wel drie keer door de brievenbus hè!
Dan haal je het af en doen ze meteen al moeilijk als de naam op je paspoort niet hezelfde is als op de envelop (checken checken en maar hardop denken wat ze ermee zullen doen...)

Maar goed, alles is heel en netjes aangekomen:D
 
geen naam erop zetten is nog beter alleen een adres ;-)
 
Ik ken het, en geeft idd hele grote problemen. Had adres van een ander, mijn voornaam en m'n moeders achternaam. (pfffff, tjah....:rolleyes: ) Enfin, moest ik dus alle drie dingen gaan bewijzen, dat dat maatje van me op dat adres woonde, m'n moeders achternaam idd dezelfde was en dat mijn voornaam klopte. Na 2paspoorten, een hoop bankafschriften wel gelukt.

Resultaat; gewoon je eigen (voor)naam + adres, want de rest geeft gezeik.
 
je neemt toch gewoon het papiertje mee ??

OF het komt gewoon bij mij omdat mijn dichtsbijzijnde postkantoor bij een supermarkt inzit en slechts 1 balie is, maar ik heb nog nooit een id hoeven laten zien, alleen het papiertje waarop stond dat het niet door de bus paste.
 
Hangt ervan af hoe het verzonden is. Je hebt a t/m d. A kan door iedereen gehaald worden, B door jij, partner of familie meen ik, met leg. bewijs, C alleen door jezelf en D weet ik niet meer precies.. In elk geval iets in de trend je moet je altijd legitimeren.. Ergens raar, ze gooien het in mijn brievenbus, stel dat het er wel door had gepast dan had ik het ook gehad..
 
Originally posted by soulreaver
Hangt ervan af hoe het verzonden is. Je hebt a t/m d. A kan door iedereen gehaald worden, B door jij, partner of familie meen ik, met leg. bewijs, C alleen door jezelf en D weet ik niet meer precies.. In elk geval iets in de trend je moet je altijd legitimeren.. Ergens raar, ze gooien het in mijn brievenbus, stel dat het er wel door had gepast dan had ik het ook gehad..


voor D moet betaald worden :D
 
Originally posted by Ilya
je neemt toch gewoon het papiertje mee ??

Ja en dan komt het gezeur!

Want dat papiertje zegt niks meer.

Ik heb een paar weken geleden 10 minuten moeten wachten omdat de barcode op het pakketje zich niet liet afchecken door de handscanner.
Ging mevrouw even de TPG bellen op zaterdag, wat ze ermee moest.
Gelukkig stond dezelfde naam op ID als op pakketje want anders had ik het nooit mee gehad.
Zij maar proberen af te checken, dan weer bellen, toen weer afchecken, lukte niet....even nadenken, dan maar naar achteren lopen, in overleg gaan met de chef, en uiteindelijk, met veel tegenzin, het zaakje meegeven.....
 
Je moest eens weten hoe ze mijn naam soms spellen. Dat komt nooit overeen met mijn id. Als het zo moet dan krijg ik dus nooit mijn pakketjes meer thuis :D
 
Dan wil je mijn achternaam niet eens weten.....

Maar bij mij wordt altijd netjes gevraagd om ID / paspoort.

Enfin, nu doe ik het alleen met voornaam naar juiste adres en je bent van het gezeik af. Tenzij oom agent het pakketje komt brengen en vraagt of het van jou is?! ;)
 
.."Ja oom Agent, is mijn pakketje, voor eigen gebruik hè, net als die thuis-telers!"
 
Originally posted by soulreaver
ielyjah?

Ik zal maar niet ingaan op achternamen, maar voornaam idd.

Llya
Ileuaa
Elmo
Yia
Alya

etc etc.
 
Kwam je pakketje van buiten Nederland?
Want ik wil mijn trainingsmaatje als het lukt ook wat goedies uit spanje laten opsturen. Maar ik weet niet of ze de pakketjes controleren of zo?
 
Kun je rustig doen. Er wordt niet actief gecontroleerd tenzij het er allemaal erg dodgy uitziet.

Tot dusver is alles aangekomen maar gebruik niet het hele jaar door één adres als je een constante stroom van spulletjes laat opsturen.
 
Originally posted by Ilya


Ik zal maar niet ingaan op achternamen, maar voornaam idd.

Llya
Ileuaa
Elmo
Yia
Alya

etc etc.

elmo ???
 
Is het in bezit hebben van het godenspul strafbaar?
 
Ehhmmm op het papiertje van de ptt kan je toch gewoon je 'alter echo' jouw een machtiging geven om het op te halen ? problem solved ! (Ptt'ers werken volgens het boekje, en volgens het boekje mag dit)
 
Je bent al een alter ego van jezelf als je nickname op het pakketje staat en je dat pakketje afhaalt met je paspoort!

:)
 
Back
Naar boven