XXL Nutrition

En toch is het wel leuk, al die aandacht...

Bezoekers in dit topic

hehe, mooi avondje dus Centie:D
Ik ga vnaaf geneieten van me eerste vrije weekendje:p Denk aan Rotterdam, mahja..dan komen we al gauw bij de BaJa waar dr al ZOveel bac0-boys rond lopen die biceps, borst en buik trainen:D...en nog wat serieuze gebruikers..dan voel je je opeens wel erg klein...Hollywood kan ook niet meer tegenwoordig:rolleyes: Outland dus maar:D
 
Hollywood is voor de 14 jarigen, de Baja is wel ok, maar idd veel beachboys daar, zelfs het personeel loopt er half naakt rond in zeer afgetrainde lichamen.

Misschien dat de Skihut nog wat is? Al was het daar altijd wel beestachtig druk, ik vond het nog wel een leuke tent.
 
Centaur zei:
Cent had inmiddels al genoeg bier op, en besloot de uitdaging eenmalig aan te gaan, sportief als ik ben liet ik hem beginnen, en liet hem zonder ook maar een beetje weerstand te bieden, mijn arm in één stoot neerleggen.
Dat is ook een manier om iemand voor lul te zetten :D
 
Een beetje spieren maken blijkbaar een hoop goed:D
 
Lauw zei:
Dat is ook een manier om iemand voor lul te zetten :D
Hehe, mja...zo had ik het eigenlijk niet eens bekeken. :D Ik wou hem niet voor lul zetten waar zijn chickie bij was, al had hij dat wel verdiend.
 
Kind, het is werkelijk ge-wel-dig. Wat een topavond moet dat geweest zijn. Man, man, man wat een feest!
 
maniac zei:
Een beetje spieren maken blijkbaar een hoop goed:D
Ligt eraan. Meiden die alleen daar naar kijken zijn meestal ook niet de allerslimste, maar wel goed om eens te palen ja, that's true.
 
benchMarc zei:
Ligt eraan. Meiden die alleen daar naar kijken zijn meestal ook niet de allerslimste, maar wel goed om eens te palen ja, that's true.
De knapste zijn ook vaak niet de slimste.:D
 
geen sandwich met davy en die breezah? :no:
geen snufje coke op de kont van davy ?
geen rondzwaaien met je derde been?

centaur != bodybuilder :sad:


j/k karmaslet
 
Mijn derde been is te klein om mee rond te zwaaien.
 
Grijpwijk zei:
Kind, het is werkelijk ge-wel-dig. Wat een topavond moet dat geweest zijn. Man, man, man wat een feest!


haha ja cent is een echt feestbeest, eentje die bocht drinkt.
 
Centaur zei:
Wat later sta ik met een kennis te praten, en voel ik ineens een zachte stoot met de vuist op mijn bovenarm. Verbaasd kijk ik om, en zie een gozer staan die me met open mond aan staat te gapen, m'n bovenarm beet pakt, en roept "respect man, dikke respect!!". Wie die knul nou was weet ik nog steeds niet.

GAST, dat was ik! Ik herkende je van de foto's die hier eerder geplaatst waren. Verder was ik te brak voor een normale conversatie.
 
ramonovietsj zei:
GAST, dat was ik! Ik herkende je van de foto's die hier eerder geplaatst waren. Verder was ik te brak voor een normale conversatie.
:roflol:
 
Zeker de asta?

tja aandacht van breezers.... :rolleyes:
 
Centaur zei:
Hollywood is voor de 14 jarigen, de Baja is wel ok, maar idd veel beachboys daar, zelfs het personeel loopt er half naakt rond in zeer afgetrainde lichamen.

Misschien dat de Skihut nog wat is? Al was het daar altijd wel beestachtig druk, ik vond het nog wel een leuke tent.

je hebt het bij het rechte eind Cent!!!de beachboys waren weer volop vertegenwoordigd!!!:D

het was duidelijk wie zn bicepscurls, benchpress en 3000-crunch series gedaan hadden...ook deden enkele AAS figuren á la Markus Rühl hun intrede:D mooi om te zien hoe die baco-boys daar met een boog omheen liepen:eek:

Personeel waren weers opgepompt..ik zweer het je!!!die neger achter de bar zit aan de roids!!!!:D vrouwelijke personeel ziet er errug goed uit in bikini wear:hornyna:

Skihut? sja..iedereen was ladderzat daaro..je ken ze zo mee naar huis nemen zou je dat willen:p maar om de hele avond tussen muziek te staan van :Boooooooooooooooooooob de bouwer!!! :rolleyes:
 
RobertHosper zei:
Skihut? sja..iedereen was ladderzat daaro..je ken ze zo mee naar huis nemen zou je dat willen:p maar om de hele avond tussen muziek te staan van :Boooooooooooooooooooob de bouwer!!! :rolleyes:

vrij kansloos dus weer:o
 
Guillermo zei:
Deze keer niet deleten aub :rolleyes:
Als iets wordt weggehaald, is dat met een reden, dus moet je het niet nog een keer gaan zitten posten.
 
Centaur zei:
Als iets wordt weggehaald, is dat met een reden, dus moet je het niet nog een keer gaan zitten posten.

En de reden is?....
 
Guillermo zei:
En de reden is?....
Dat je reply totaal inhoudloos is en geen enkele toevoegende waarde heeft, buiten het feit om dat het threadvervuiling is om zo'n hele post te quoten met een bijna even grote foto eronder.

Doe dat maar in het gare hok. ;)
 
Back
Naar boven