MuscleMeat

En wat geven jullie gemiddelt in de week uit aan voedsel? (1 bezoeker)

Hoeveel geef je uit aan eten?

  • Niets, mams betaald alles

    Stemmen: 16 27,6%
  • 10-20 euro

    Stemmen: 6 10,3%
  • 20-40 euro

    Stemmen: 9 15,5%
  • 40-60 euro

    Stemmen: 13 22,4%
  • +60 euro

    Stemmen: 14 24,1%

  • Totaal stemmers
    58

Bezoekers in dit topic

-Ma3stro-

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
2.370
Waardering
11
Hoeveel vreten jullie in de week ongeveer weg aan euro's? Tikt bij mij toch aardig aan al die bakken kwark, kipfilets en vis e.d.. zit zelf denk ik rond de 60 euro's denk.
 
Tel je de supplementen dan ook mee?
 
nope
 
Wat ik kwijt ben per week:

7*kwark= €3.85
7*tonijn= €4.13
2*pak eieren= €2.38
totaal= €10.36

en de rest wat ik nodig heb pak ik uit mn moeders voorraad kast :evil2:
 
Per week zonder supps: 80-90€
Daarvoor heb ik dan ongeveer 40.000 kcal aan voeding.
 
We doen bijna altijd samen boodschappen, en letten niet echt op de prijs, maar wel wát we halen.
In ieder geval gaat er een hoop zuivel doorheen, en eigenlijk zal je in ons karretje bijna geen ongezonde dingen tegenkomen.
Koek en chips komen er alleen in als er iets van een verjaardag is, en verder proberen we toch alleen die dingen te halen die we echt nodig hebben.:)

Greetz
 
ff spieken op mijn Quattro Pro spreadsheetje..

Tussen 50 en 70 euro.. maar ik ga dan ook bijna nooit bij de Aldi winkelen.. ben een duur klantje van AH.
Toch neem ik daar vaak de bonuskortingen mee, gisteren dus 6 zakken roerbakmix ingevroren...

De supplementen heb ik deze maand allemaal aangevuld twv 70 euro (voor 1 maand dus): vitamines, glucosamine, kalk, kelp, vezel, st janskruid, calcium/magnesium bruis.. misschien koop ik binnenkort toch nog wat efedrine (20 mg/tablet?)
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Esperantisto
ff spieken op mijn Excel spreadsheetje..
Zucht, die registreert ook ALLES! :p :D

Ik heb gestemd tussen de 20 en de 40 euro, maar dat is misschien wel weinig gegokt .. Nou ja, ik ga ong. 3x per week naar de supermarkt en geef dan een goeie tien euro per keer uit, koop nooit iets op het werk o.i.d. (kan niet eens) en ga soms naar de mensa. Zal het toch wel ergens bij 40 euro zitten. Ik ga niet naar de Aldi, maar meestal naar de Edah en (sinds vorige week) Hoogvliet, da's toch stukken goedkoper dan de AH en ze hebben er ook alles wat ik nodig heb :)
 
ik moet het een beetje schatten maar het zal ong. rond de 50 euro zitten
 
ik heb het voordeel dat ik nog lekker thuis woon en dat mama en papa soms nog wel wat meenemen vor mij uit de winkel, maar ik ben denk ik zelf rond de twintig euro per week kwijt aan eten, en dat is dan zonder sups.
 
Ik woon ook nog thuis, maar moet een hoop toch wel zelf halen. Let verder niet zo op wat ik kwijt ben eraan. Je moet er toch niet op gaan beknibbelen.
 
Het geeft niet dat je er veel aan uitgeeft, wel dat je niet weet hoeveel je hebt uitgegeven, tenminste dat is mijn niet zo bescheiden mening..

Tja, ik houd al sinds 1986 een rekenvelletje bij van alles wat ik uitgeef.. helaas is daar niet veel meer van over: pc gecrasht in 1998 of zo.. met meer dan 500 recepten en geïndexeerde kookboeken evenals alle Allerhandes.. die heb ik dus maar meegegeven met het oud papier.. kooktijdschriften zonder tijdschriften zijn voor mij als een encyclopedie zonder index op niet-alfabetische volgorde..

Kun je zien dat ik nog wel eens hetzij boekhouder hetzij indexeerder van beroep zou kunnen worden..

Esperantisto, documentaliste & bibliotheekautomatiseerder van beroep
 
:rolleyes:

Samen met mijn vriedin zit ik zo ongeveer op Euro 95 per week. Je betaald je tegenwoordig ook scheel aan kipfilet, vis, groente en fruit.

Afzetters!! Je mag bijna wel een dubbele baan hebben om BB te kunnen betalen.

Snif:bawling:
 
Wij doen voor ongeveer 115 euro boodschappen per week. Waarvan mijn vriendin ongeveer 30 euro verbruikt en ik de rest:)

D.W.
 
Ik verbruik in mijn eentje ongeveer 50-60 euro per week..
 
Bij mij ligt het zo ongeveer rond de 60€/week.
Maar als ik de supplementen meereken .... much much more ....
 
bijna nix. mijn moeder haalt speciaal voor mij grof bruin brood + kipfilet + stroop en granenkoeken.

kep eik alles wat ik nodig heb... we hebben 3 kippen (genoeg eitjes). altijd vruchtensap/melk in t huis en water zat :)
 
Ik denk iets van 300-350 euro per maand aan eten en 100 euro per maand aan suppl.
 
Ik weet het niet zo goed. Momenteel ben ik werkloos en leef zo een beetje op de kosten van mijn vriendin....
 
Ik denk dat ik toch zo'n 70 euro per week aan krachtvoer uitgeef.
Tel daar dan nog eens supplementen bij op............
Nee, reken ik toch maar niet uit ik ben bang dat ik dan wel heel erg schrik:D
 
Back
Naar boven