MuscleMeat

En wat geven jullie gemiddelt in de week uit aan voedsel? (1 bezoeker)

Hoeveel geef je uit aan eten?

  • Niets, mams betaald alles

    Stemmen: 16 27,6%
  • 10-20 euro

    Stemmen: 6 10,3%
  • 20-40 euro

    Stemmen: 9 15,5%
  • 40-60 euro

    Stemmen: 13 22,4%
  • +60 euro

    Stemmen: 14 24,1%

  • Totaal stemmers
    58

Bezoekers in dit topic

voeding wordt volledig door men ouders betaald, zal toch wel rond de 60euro per week liggen denk ik
en supplementen betaal ik zelf, iets van een 100euro per maand
 
Originally posted by Frenkpie
bijna nix. mijn moeder haalt speciaal voor mij grof bruin brood + kipfilet + stroop en granenkoeken.

kep eik alles wat ik nodig heb... we hebben 3 kippen (genoeg eitjes). altijd vruchtensap/melk in t huis en water zat :)

das nu wel anders... smam is een beetje ziek van me geworden om 3x per week boodschappen te doen omdat meneer zo graag overdreven veel eet (haar woorden)

dusja.. dat wordt voor mij 1x in de week wat extra melk,brinta,kwark,kipfilet,vis halen.... en tja dat kost me zon 10-20 euro per week.. niet veel voor de meeste maar wel voor mij ..... hele arme student :p


en tja kben pas vorige maand begonnen met supplementen.. (rustig aan) en ik wil dat eik wel doorzetten.. dus gaat me ook weer zon 30-40 euro p.m. kosten gok ik
 
Niet echt super veel.
eet 's avonds vaak bij mijn ma of bij vrienden. Ik kan gewoon niet koken en heb ook geen man gevonden die dat kan... hahaha...
Dus wat ik wel uitgeef aan eten is het meer voor Yoghurt, brood, beleg, sapjes, mueslirepen, alleen geen avondeten. Maar ze kookt altijd extra zodat ik nog wat mee kan nemen en ze houd wel rekening me mijn voeding...
Dus best wel lief van haar. En dat terwijl ik dus al 6 jaar op mezelf woon en dus eigenlijk wel voor mezelf moet zorgen. maar ze vind het gezellig en is pas sinds een paar maandjes...
 
Laatst bewerkt:
Mijn ma die haalt mijn boodschappen t grootst gedeelte van de tijd, waarbij ik heel vaak mijn pinpas meegeef aangezien mn broer ook vaak loopt te zeiken als mn ma weer al die dure zooi van haar geld meeneemt, waar ik uiteraard wel in kan komen.
Hij vreet veel minder en alleen maar koeken en frituurtroep dus tja, das een stuk goedkoper.

Mijn ma haalt de diepvrieskip, kalkoenfilet voor op brood, eieren bij de Aldi
Bij de Edah de kwark, yoghurt, tonijn
bij de AH ook kwark, tonijn, havermout,groente en brood

Dus eigenlijk wordt alles overal wel vandaan gehaald, maar in aanbiedingentijd ligt t er vaak aan. De tonijn is vaak in de aanbieding bij AH dus dan komt ie vanzelfsprekend daar vandaan.

Koken doe ik daarentegen wel vaak, vind t onredelijk om mn ma ook dat nog vaak te laten doen. Zij kookt ivm haar wekelijkse werkzaamheden ook vaak alleen in t weekend.

Vaak doe ik in t weekend mn eigen boodschappen halen en supplementen koop ik vrijwel niet aangezien ik momenteel voldoende geld aan mn voeding besteed, elk weekend nog uitga en met de vakantie in t verschiet wordt t toch beknibbelen.

ohja dan nog de clue van t verhaal. Mijn antwoord moet toch rond de 50 euro liggen maar niet veel meer, verschilt per week maar daar komt t globaal wel op neer als ik weer mn bonnen bekijk:rolleyes:

KL*tesport:D, waarom krijg je geen droge spiermassa van lekkere frikandellen en koeken:mad:
 
Laatst bewerkt:
50-55 euro per week in m'n eentje.
 
Originally posted by Frenkpie
text


leuk om me oude posts nog es te lezen..

nu is t nog erger geworden...:

14 potten kwark * 0,55 € = 7,70 €
5 pakken magere melk * 0,50 € = 2,5 €
2 kilo kip * 5,50 € = 11,00 €
totaal: 21,20 €

daarnaast koop ik ook nog soms van die kant en klare kip en sate met rijst bakken, blikjes zalm/tonijn en brinta of havermout.

besteed nu in totaal ongeveer 30 euro per week uit aan eten.... en dan komen er nog supps bij:

lijnzaad,dextrose,vitamines,whey
 
Originally posted by dandyman
Mijn ma die haalt mijn boodschappen t grootst gedeelte van de tijd, waarbij ik heel vaak mijn pinpas meegeef aangezien mn broer ook vaak loopt te zeiken als mn ma weer al die dure zooi van haar geld meeneemt, waar ik uiteraard wel in kan komen.
Hij vreet veel minder en alleen maar koeken en frituurtroep dus tja, das een stuk goedkoper.

Mijn ma haalt de diepvrieskip, kalkoenfilet voor op brood, eieren bij de Aldi
Bij de Edah de kwark, yoghurt, tonijn
bij de AH ook kwark, tonijn, havermout,groente en brood

Dus eigenlijk wordt alles overal wel vandaan gehaald, maar in aanbiedingentijd ligt t er vaak aan. De tonijn is vaak in de aanbieding bij AH dus dan komt ie vanzelfsprekend daar vandaan.

Koken doe ik daarentegen wel vaak, vind t onredelijk om mn ma ook dat nog vaak te laten doen. Zij kookt ivm haar wekelijkse werkzaamheden ook vaak alleen in t weekend.


KL*tesport:D, waarom krijg je geen droge spiermassa van lekkere frikandellen en koeken:mad:

damn ! lucky bastard! jullie mam al die kwark halen enz? dies gek ! dat deed me moeder ook.. tot op een gegeven moment t een beetje TE werd volgens haar.... :(

maja ze moet al 2-3 x boodschappen doen om 1 bouwvakker en 4 jongemannen te voorzien van voedsel :D want vreten kenne we allemaal. vooral ik nu :D

en avondeten eet ik gewoon mee met de rest.. alhoewel ik nu zon antiaanbak pan gekregen heb.. dus nu kank lekker me kippies in bakken en me aardappelen als hun gebakken aardappelen uit de (friet) pan eten...
 
Ik ben iedere week rond de 35 euro kwijt voor mijn eten.
 
Minimaal 60 Euro, maar ja de Appie is niet goedkoop ook niet met al die bonusaanbiedingen. Komt nog bij dat ik alles Vega moet hebben, ook niet echt de goedkoopste spullen.
 
Back
Naar boven