Was in het begin nog meliger. Iemand die zich voorstelde als bv Harry. Stond de tegenpartij een beetje wazig te kijken en antwoorde: Eh ja leuk, maar hoe heet je nou?KaLe zei:hahahah omg:
"He DutchWindmill, wil jij nog een stokje sateh?"
"Lekker DBC01, dank je"
"Jij ook Big-G?"
"Ja lekker opa! Heerlijk"
![]()
DBC01 zei:Jij bent gewoon boos dus jouw mening telt even niet
Subjectief enzo hè, dan krijg je dat
Ik ben erg bekend met recherchebureaus, vooral die met een achtergrond bij justitie (en tering wat zijn dat er veel!).
Geef die heren een voornaam en een beroep/plaats en binnen een dag blijven er 2-3 opties over. Klinkt film-achtig maar is de droge waarheid én het verklaarde succes van bureaus met een verleden bij de IND.
DBC : de beruchtste crimineel , ja ok nu ben ik weer meeHomer17 zei:Haha alsof jij één van de meest gezochte mensjes bent![]()
True, in het echt ben je een poesieDBC01 zei:Nounou ik ben heel lief en vriendelijk hoor, óók in het echt, vraag maar aan testo, mrj, DW en consorten.![]()
ECLIPSE zei:dbc01 heet kees.. net als mijdaar waren we het al over eens
dat is een verdraaid leuk grapje Dani!Dani zei:Was in het begin nog meliger. Iemand die zich voorstelde als bv Harry. Stond de tegenpartij een beetje wazig te kijken en antwoorde: Eh ja leuk, maar hoe heet je nou?![]()