jorasho zei:DBC is inderdaad een goeie jongn in het echt. En hij heet in tegenstelling tot wat jullie allemaal denken Albert.
Boogie je bent aan het zuigen. Kappen nou.boogie zei:hé mn vader heet bert, dat lijkt op albert.
ik vond de fysiek van dbc'tje al zo op die van die ouwe lijken![]()
Leviathan zei:Laat ik nu net DBC echte (voor)naam weten....
Lekker belangrijk eigenlijk....internet is juist een prachtig medium vanwege de anonimiteit. Ik heb er geen problemen mee om pics van mn lichaam te plaatsen, maar mn hoofd....no way....dat kunnen jullie niet aan!![]()
DBC01 zei:Teeeeeeeeering dies oud Kale!![]()
boogie zei:hé mn vader heet bert, dat lijkt op albert.
ik vond de fysiek van dbc'tje al zo op die van die ouwe lijken![]()
Ik hoorde idd al van RobG dat je zo'n lieve jongen bentDBC01 zei:En dit gaat Koetje beamen.
Trouwens kunnen we geen DBC-ervaringen irl starten voor de BBQ'ers en even zeggen hoe aardig ik ben?![]()
DBC roeleert!!!DBC01 zei:En dit gaat Koetje beamen.
Trouwens kunnen we geen DBC-ervaringen irl starten voor de BBQ'ers en even zeggen hoe aardig ik ben?![]()
benchMarc zei:Ik heb een boel vrienden die me al 3 jaar lang "bench" noemen. Zelfs de moeder van een vriend van me vraagt aan hem: "bench nog gezien?". Toen ik een keer opbelde en die moeder nam op, en ik zei m'n voor en achternaam, moest ze nadenken... "Ooow, bench!"Wel komisch. Makkelijk is het wel. Er lopen al zoveel Marc/k'en rond.
Leviathan zei:Laat ik nu net DBC echte (voor)naam weten....
Lekker belangrijk eigenlijk....internet is juist een prachtig medium vanwege de anonimiteit. Ik heb er geen problemen mee om pics van mn lichaam te plaatsen, maar mn hoofd....no way....dat kunnen jullie niet aan!![]()