AndroidHealthClinic

En...wat is je echte naam dan...? Hou op! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maar DBC01, jij heb die naam gekozen heel leuk, maar wat zou jij er van vinden als er nou nieuwe mensen een naam zouden aanmaken als DBC02 of DBC03 , dan ben je niet meer uniek........ ;) dat lijkt mij echt balen
 
Dat soort grapjes zijn al uitgehaald, puur om te zieken.
Hulde aan de mods die dit soort kinderachtig clowntjesgedrag bestrafte met perma-ban.
 
koetje zei:
:roflol: is meneer vergeten dat hij een foto van zijn smoel plaatste in het

'post een foto van je gezicht topic ' ?

Hush puppy! Zou je niet verder vertellen..... :D
 
DBC01 zei:
Dat soort grapjes zijn al uitgehaald, puur om te zieken.
Hulde aan de mods die dit soort kinderachtig clowntjesgedrag bestrafte met perma-ban.


Ja precies zo hoor het ook, is idd kinderachtig, goed van die mods hier :D
 
@ dbc wat maakt het nu uit hoe je heet ??? je bent een toffe kerel( hihihi ) maar dit moet ik even zeggen ;)



ik vraag me ook in hemelsnaam af waarom iemand absoluut je naam wilt weten ?

nu weet ik het weer :rolleyes:, op het moment dat dbc irritant doet vragen mensen spontaan zijn naam ! dbc kennende gaat een zeer droog andwoord geven en zich daarna verschuilen achter zijn identiteit zodoende de persoon in kwestie van zijn gezeur af is .

dit is allemaal leuk om te weten maar waarom een thread hiervoor maken
:no:


hier mss een ideetje voor een avatar [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik dacht DBC gewoon zijn echte naam was?
 
ik wil zn naam weten om te weten waar zn huis woont zodat ik em op een zondagochtend mbv een drive-by shooting om het leven kan brengen. ;)
 
van mijn part heet hij Lodewijk Roderik van Amstel tot st Willibrord....

Je hebt niet voor niks een Nickname....

Mij interesseerd het werkelijk geen ene reet hoe je heet, ik mag jullie toch allemaal niet, stelletje knurften :D
 
Mars zei:
Haha mijn god, een achternaam niet noemen kan ik begrijpen maar een voornaam niet? Dbc heeft duidelijk teveel films gekeken.. als een batman die probeert zijn alias Bruce Wayne diep geheim te houden haha.

:roflol:
 
In Spanje nam iedere nieuwe propper een nieuwe naam aan haha! :roflol:

Nieuw leven, nieuwe naam...
 
DBC01 zei:
In Spanje nam iedere nieuwe propper een nieuwe naam aan haha! :roflol:

Nieuw leven, nieuwe naam...


ga je jezelf dan albérto noemen :D

ik begrijp je best hoor dbc geen naam durven zeggen

anders staan er morgen honderd kickboxers voor je deur en zul je wel anders piepen :roflol:
 
boogie zei:
ik wil zn naam weten om te weten waar zn huis woont zodat ik em op een zondagochtend mbv een drive-by shooting om het leven kan brengen. ;)

Wat heeft het huis van dbc jou misdaan ???
 
DBC01 zei:
Jij bent gewoon boos dus jouw mening telt even niet :D
Subjectief enzo hè, dan krijg je dat :kiss:

Ik ben erg bekend met recherchebureaus, vooral die met een achtergrond bij justitie (en tering wat zijn dat er veel!).
Geef die heren een voornaam en een beroep/plaats en binnen een dag blijven er 2-3 opties over. Klinkt film-achtig maar is de droge waarheid én het verklaarde succes van bureaus met een verleden bij de IND.

Dude, je ziet echt spoken, DBC is public enemy nr. 1 :eyes:
Nu, wat je zegt is juist hoor maar als mensen bij bepaalde instanties over je identiteit willen beschikken hadden ze die al lang en daar hoeven ze heus geen beroep of voornaam voor te hebben...
Maar goed, ontopic, da's de charme van een forum. Een naam hoeft helemaal niet, ik vind zelfs dat de fun er dan een beetje af is.
 
Santoz zei:
Dude, je ziet echt spoken, DBC is public enemy nr. 1 :eyes:
Nu, wat je zegt is juist hoor maar als mensen bij bepaalde instanties over je identiteit willen beschikken hadden ze die al lang en daar hoeven ze heus geen beroep of voornaam voor te hebben...
Maar goed, ontopic, da's de charme van een forum. Een naam hoeft helemaal niet, ik vind zelfs dat de fun er dan een beetje af is.

Je kan zijn naam nog sneller krijgen hoor....

Hij is op vakantie geweest naar Griekenland... ken iemand die zo de vluchtgegevens kan opzoeken en aangezien hij in het vliegtuig naast een wat oudere dame zat zal het niet zo heel moeilijk zijn om zijn echte indentiteit te achterhalen!!

:D
 
Peoples zei:
Je kan zijn naam nog sneller krijgen hoor....

Hij is op vakantie geweest naar Griekenland... ken iemand die zo de vluchtgegevens kan opzoeken en aangezien hij in het vliegtuig naast een wat oudere dame zat zal het niet zo heel moeilijk zijn om zijn echte indentiteit te achterhalen!!

:D

Oef jammer voor je, gaat niet door, maar ik zeg lekker niet waarom! :D
 
Okee okee, ik had beloofd mn mond dicht te houden, maar dat gaat zo niet langer meer:

DBC's echte naam is Ludwig, oftwel Lulu voor vrienden.
 
Ik snap het wel. Moet er ook niet aan denken dat de straat ineens blauw ziet en ik nog moet opdraaien voor al die jaren zeehondenjacht. Mijn echte naam blijft dus ook top secret.
 
Grijpwijk zei:
Ik snap het wel. Moet er ook niet aan denken dat de straat ineens blauw ziet en ik nog moet opdraaien voor al die jaren zeehondenjacht. Mijn echte naam blijft dus ook top secret.

Grijpwijk heeft het voorzien op zeehondjes...rennen Seabert!!!!
 
Back
Naar boven