MuscleMeat

En...wat is je echte naam dan...? Hou op! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maar wat betekend DBC01 dan? Is dat een speciaal nummer ofzo?
 
ok waar staat dan dbc voor , ik neem aan dat dit niet je initialen zijn :rolleyes:
 
DutchBodybuilding.Com 01
 
Een vriend van me had ooit de initialen van een buitenlands BB board aangenomen als nick, om niet te lang erover te puzzelen wat voor nick ie zou nemen.
Deed ik dus met dit board al wil menige junior er wat anders van maken :D
 
dutch
bodybuilding
com

duuuuuuuhhhhh!!! :o
 
Ah ok :) Ik dacht elke keer als ik je nick las hoe je er in hemelsnaam op was gekomen :P Weet ik dat ook weer.
 
Staat DB voor Diewertje Blok?
 
KaLe zei:
hahahah omg:

"He DutchWindmill, wil jij nog een stokje sateh?"
"Lekker DBC01, dank je"
"Jij ook Big-G?"
"Ja lekker opa! Heerlijk"

:roflol:
Was in het begin nog meliger. Iemand die zich voorstelde als bv Harry. Stond de tegenpartij een beetje wazig te kijken en antwoorde: Eh ja leuk, maar hoe heet je nou? :D
 
DBC01 zei:
Jij bent gewoon boos dus jouw mening telt even niet :D
Subjectief enzo hè, dan krijg je dat :kiss:

Ik ben erg bekend met recherchebureaus, vooral die met een achtergrond bij justitie (en tering wat zijn dat er veel!).
Geef die heren een voornaam en een beroep/plaats en binnen een dag blijven er 2-3 opties over. Klinkt film-achtig maar is de droge waarheid én het verklaarde succes van bureaus met een verleden bij de IND.

Haha alsof jij één van de meest gezochte mensjes bent ;)
 
Homer17 zei:
Haha alsof jij één van de meest gezochte mensjes bent ;)
DBC : de beruchtste crimineel , ja ok nu ben ik weer mee
 
Die Brute Cerel nr. 01 ?
 
Oom agent zou erg blij zijn met kerletjes als Homer en Little Me, droom lekker verder lieverds, het-zal-allemaal-wel-meevallen :thumb:












:roflol:
 
Haha als jij niet zo groot was zou ik zeggen :

Je hebt een grote bek op het net! Maar in het echt zou je het niet durven te zeggen.
(Die geváárlijke uitspraken van je).

Maar aangezien je ietswat groter bent dan de gemiddelde internet-gangster/ecto zeg ik dat maar niet.
 
Nounou ik ben heel lief en vriendelijk hoor, óók in het echt, vraag maar aan testo, mrj, DW en consorten. :heart:
 
Laat ik nu net DBC echte (voor)naam weten....

Lekker belangrijk eigenlijk....internet is juist een prachtig medium vanwege de anonimiteit. Ik heb er geen problemen mee om pics van mn lichaam te plaatsen, maar mn hoofd....no way....dat kunnen jullie niet aan! :D
 
DBC01 zei:
Nounou ik ben heel lief en vriendelijk hoor, óók in het echt, vraag maar aan testo, mrj, DW en consorten. :heart:
True, in het echt ben je een poesie :) :kiss:
 
ECLIPSE zei:
dbc01 heet kees.. net als mij :D daar waren we het al over eens


Dan kan ik me goed voorstellen dat je een nickname gebruikt :P
 
Dani zei:
Was in het begin nog meliger. Iemand die zich voorstelde als bv Harry. Stond de tegenpartij een beetje wazig te kijken en antwoorde: Eh ja leuk, maar hoe heet je nou? :D
dat is een verdraaid leuk grapje Dani!

*van gniffel tot proestensteyn*
 
Back
Naar boven