XXL Nutrition

En...wat is je echte naam dan...? Hou op! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DBC is inderdaad een goeie jongn in het echt. En hij heet in tegenstelling tot wat jullie allemaal denken Albert.
 
jorasho zei:
DBC is inderdaad een goeie jongn in het echt. En hij heet in tegenstelling tot wat jullie allemaal denken Albert.

En dit gaat Koetje beamen.

Trouwens kunnen we geen DBC-ervaringen irl starten voor de BBQ'ers en even zeggen hoe aardig ik ben? :D
 
mistery solved!
case closed! dbc heet albert! vroeger toevallig gepest met:
ELLLLLLECTRO ALLLLBERT!!!!!!!! brrrrrr ?
 
hé mn vader heet bert, dat lijkt op albert.
ik vond de fysiek van dbc'tje al zo op die van die ouwe lijken :)
 
boogie zei:
hé mn vader heet bert, dat lijkt op albert.
ik vond de fysiek van dbc'tje al zo op die van die ouwe lijken :)
Boogie je bent aan het zuigen. Kappen nou.
 
Leviathan zei:
Laat ik nu net DBC echte (voor)naam weten....

Lekker belangrijk eigenlijk....internet is juist een prachtig medium vanwege de anonimiteit. Ik heb er geen problemen mee om pics van mn lichaam te plaatsen, maar mn hoofd....no way....dat kunnen jullie niet aan! :D

Leviathan is te lekker!
 
[Link niet meer beschikbaar]

:roflol:
 
DBC01 zei:
Teeeeeeeeering dies oud Kale! :D


ik heb een nieuwe :D hijs ge-edit :D

[Link niet meer beschikbaar]
 
boogie zei:
hé mn vader heet bert, dat lijkt op albert.
ik vond de fysiek van dbc'tje al zo op die van die ouwe lijken :)

Alleen die heeft voor die gemiddelde natural look niet zoveel hoeven kuren :D
 
Ik heb dbc nooit rare dingen zien schrijven. Alleen dat kuren is misschien een beetje verboden maar daar zal de politie toch niet wakker van liggen.

rechercheur zeekip
 
Ik heb een boel vrienden die me al 3 jaar lang "bench" noemen. Zelfs de moeder van een vriend van me vraagt aan hem: "bench nog gezien?". Toen ik een keer opbelde en die moeder nam op, en ik zei m'n voor en achternaam, moest ze nadenken... "Ooow, bench!" :D Wel komisch. Makkelijk is het wel. Er lopen al zoveel Marc/k'en rond.
 
DBC01 zei:
En dit gaat Koetje beamen.

Trouwens kunnen we geen DBC-ervaringen irl starten voor de BBQ'ers en even zeggen hoe aardig ik ben? :D
Ik hoorde idd al van RobG dat je zo'n lieve jongen bent :) :D
 
DBC01 zei:
En dit gaat Koetje beamen.

Trouwens kunnen we geen DBC-ervaringen irl starten voor de BBQ'ers en even zeggen hoe aardig ik ben? :D
DBC roeleert!!!:D:bow: haha schittterende gozer:thumbs:
 
benchMarc zei:
Ik heb een boel vrienden die me al 3 jaar lang "bench" noemen. Zelfs de moeder van een vriend van me vraagt aan hem: "bench nog gezien?". Toen ik een keer opbelde en die moeder nam op, en ik zei m'n voor en achternaam, moest ze nadenken... "Ooow, bench!" :D Wel komisch. Makkelijk is het wel. Er lopen al zoveel Marc/k'en rond.

wie kent die toffe benchie niet?:rolleyes:
 
Leviathan zei:
Laat ik nu net DBC echte (voor)naam weten....

Lekker belangrijk eigenlijk....internet is juist een prachtig medium vanwege de anonimiteit. Ik heb er geen problemen mee om pics van mn lichaam te plaatsen, maar mn hoofd....no way....dat kunnen jullie niet aan! :D



:roflol: is meneer vergeten dat hij een foto van zijn smoel plaatste in het

'post een foto van je gezicht topic ' ?
 
Back
Naar boven