AndroidHealthClinic

en zo verlies je het niet na de kuur ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bingo

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2002
Berichten
38
Waardering
0
ik lees hier en daar dat je alles weer verlies met een d bol only kuur een neef van mijn is bezig met een d bol kuur met stromba tabletjes
Hij zegt dat je alles overhoud wat je gewonnen heb als je er stromba bijpakt
zijn kuur ziet er zo uit
6 weken 35 mg diana + 25 mg stromba
geen opbouw en afbouw dat is oud nieuws zeg die
Ik heb het een beetje opgezocht op het site maar kon niks vinden over deze combinatie

wat vinden jullie ervan bull shit of spreekt een beetje de waarheid?
 
Hij spreekt Bull maar het is wel ietsje beter met de stromba erbij als je deze injecteerd maar dan nog zit je met 2 17AA steroiden dus
1 zeer belastend voor je lever
2 stromba heeft ook een korte halfwaardetijd dus als je stopt zit je ineens van hoge waarden op lage waarden.

Dus de nakuur zal ook goed in orde moeten zijn.

Al bij al is het een waardeloze kuur, verspilling van goed product en kan het zeker stukken beter.
 
een waardeloze kuur, vind je dat omdat je niks overhoud na een paar maanden of omdat het zeer belastend is voor
je lever. En je zegt dat het beter kan zoals?
 
Ben het eens ,et de administrator. Persoonlijk vind ik het een rare combinatie en het op en afbouwen vind ik zeker geen oud nieuws aangezien het hier gaat om twee 17AA producten dus lijkt mij een opbouw en zeker een afbouw aan te raden
 
Op en afbouwen is niet nodig aangezien de waardes zelf langzaam afzakken. Vind de winst die je haal te laag met dergelijke kuren en de belasting voor je lever te groot.

Zelf zou ik bv kiezen voor de dbol met 30 mg en daarnaast bv test enthaat 250 mg. Als je dan goed gaat nakuren kan je een hoop vasthouden en de belasting voor je lever is minder.
 
waarom test enthaat?
 
Is 1 esther waardoor deze stabieler is dan bv sust wat uit 4 esthers bestaat. 1 van 250 mg werkt beter dan 4 stoffen die samen 250 mg maken. Je bloedwaardes blijven hoger en de groei zal beter zijn.
 
Ik snap zoiezo niet waarom oral only... Er zijn mensen die er goed op reageren, maartoch.
En uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Als je bang bent om te spuiten ben je gewoon nog niet klaar voor AS denk ik.

Zoiezo is nakuur het belangrijkst van heel een kuur lijkt mij, aangezien dit ervoor zorgt dat je eigen test. productie weer(snel) op gang komt en zodoende de massa(voor het grootste gedeelte) vast kan houden.
 
Originally posted by bingo
een waardeloze kuur, vind je dat omdat je niks overhoud na een paar maanden of omdat het zeer belastend is voor
je lever. En je zegt dat het beter kan zoals?
Om verschillende redenen, het zijn 2 17 alfa gealkyleerde orale steroïden (ik veronderstel dat hij de winny niet injecteerd) dus uitermate hepatoxisch zeker aan de werkzame dosis, terwijl dit totaal overbodig is als je de winny vervangt met bijv. testosterone.
Komen we bij het volgende: dit zijn geen snoepjes, als je niet bang bent om jezelf zwaar te vergiftigen dan moet je ook niet bang zijn om een naaldje in je been of bil te zetten.
Met deze kuur haal je geen massa, iermand die zijn eerste kuur begint doet dit om een bepaald doel; massa winnen of vet verliezen.
Bij deze kuur neem je dianabol als massa steroïde terwijl je winstrol neemt welke totaal geen massa opbouwende effecten heeft en eerder thuis hoort in een cut cycle of als ondersteunende steroïde/ anti-estrogeen.

De stack slaat dus nergens op, en het resultaat zal tegen vallen en bovendien slecht vast te houden zijn.
Als bonus zal je lever een klap krijgen en mag je je aan een pizza hoofd verwachten en een aanzienlijk verhoogde bloeddruk.

Wat is dan wel een goede stack? Wel, dat hangt oa. van je doel af, maar in elk geval een stack waarbij je een injecteerbare steroïde implementeerd en liefst een basis legt met een massa opbouwende AAS zoals bijv. testosterone, equipoise of nandrolone waar je eventueel een kick-in steroïde in de eerste weken van de kuur stacked zoals propionaat, dianabol, anadrol, trenbolone ed.
Je gebruikt een laaddosis in de eerste week met de basissteroïde en zodra de halfwaardetijd van de laatste steroïde in de kuur bereikt is heb je nolvadex en/of clomid om de estrogene feedback te drukken. Kort gezegd... Enkele stacks kon je [Link niet meer beschikbaar] al vinden.
 
ook geinjecteerde winny is een 17aa d8 ik. zal alleen niet eerst voorbij de lever moeten zoals de oral maar het zal toch z'n uitwerking op de lever hebben, al is het minder dan de oral
 
De orale gaat 2* langs de lever, de injectable slechts 1* uiteraard beiden 17aa.
 
administrator wat bedoel je met een laaddosis basissteriode eerste week
bedoel je dat je de eerste week hoger in dosis moet zitten bijvoorbeeld in mij geval dat ik in plaats van 250 mg ,
500 mg moet zetten en dan gewoon 250mg
 
Inderdaad. De eerste week of eerste 2 weken neem je een hogere dosis zodat je bloedwaarden hoger pieken en dus de kuur sneller opstart. (Uiteraard enkel met de steroïden met een lange ester zoals enth, sust, deca,...)
 
Back
Naar boven