Jamie.0187
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 927
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb tussen L/R benen soms ook 1cm verschil en armen komt halve cm ook wel eens voor. Visueel is het niet te zien, maar zou jij jezelf eraan storen kan je merendeel uni werken. Voor armen zou ik dit altijd doen voor een betere contractie, muv bepaalde oefeningen. Benen word lastiger aangezien niemand uni leg press doet maar zou je bv uni leg ext/curls kunnen doen en daarna de compounds.Ah, vergeten te vermelden.
Paar dagen geleden op een rustdag mijn opmetingen gedaan.
Hierbij achter een paar dingen achtergekomen.
Sowieso staat op nummer 1 dat mijn vriendin niet om kan gaan met een meetlint.....
Mijn rechter been, de voorquad (geen idee hoe je dit noemt) is:
49cm
Mijn linker been voorquad
52cm
Ja dat is een groot verschil, ookal is mijn rechterbeen dominant qua kracht.
De gehele been opgemeten zijn ze allebei even groot namelijk 67cm
Bijzonder geval.
Betreft mijn armen is mijn linker arm ook groter dan mijn rechter arm, dit terwijl mijn rechter arm weer dominant is (wtf)
Linker arm
41,5cm
Rechterarm
40cm
Naja, ff aankijken of dit niet erger gaat worden in de toekomst.
Ah dankje, dit geeft een hoop verheldering.Ik heb tussen L/R benen soms ook 1cm verschil en armen komt halve cm ook wel eens voor. Visueel is het niet te zien, maar zou jij jezelf eraan storen kan je merendeel uni werken. Voor armen zou ik dit altijd doen voor een betere contractie, muv bepaalde oefeningen. Benen word lastiger aangezien niemand uni leg press doet maar zou je bv uni leg ext/curls kunnen doen en daarna de compounds.
Zou jezelf er niet aan storen en ik verwacht dat 99.9% vd mensen dit ook heeft.
Gefeliciteerd, gebruik je geen chalk? en hook of mix grip?Deadlift
1x1 210kg !! (PR) Niet verwacht, maar toch weer mooi gelukt. Ik verloor wel mijn grip toen ik hem had gelockt dus vindt het prima. Ben bijna met alle lifts op mijn oude PRS
1x4 180kg (PR)
Thanks!! Ik gebruik mixed grip, ik vindt hook grip pijnlijk en nooit echt in geoefend.Gefeliciteerd, gebruik je geen chalk? en hook of mix grip?
Van hook naar mixed was bij mij een wereld van verschil, zelfde met mixed naar mixed met chalk. Pas bij die 255 op mn wedstrijd begon die na 3 sec eruit te glijden, hook redt ik nu waarschijnlijk niet eens 200 mee
Hookgrip is verschrikkelijk, en volgens mij alsnog voor de gasten die dit al jaren zo doen met bizar hoge deadliftsThanks!! Ik gebruik mixed grip, ik vindt hook grip pijnlijk en nooit echt in geoefend.
Chalk mag volgens mij niet in de basicfit dacht ik, maar ik was van plan om binnenkort liquid chalk te gebruiken, dat zie ik er meerdere doen en geeft ook geen troep.
Ja goeie tip, ik heb die van myprotein nog, is inmiddels 5 jaar oud hahaha.Hookgrip is verschrikkelijk, en volgens mij alsnog voor de gasten die dit al jaren zo doen met bizar hoge deadlifts
Liquid chalk had precies mijn tip geweest, blijft alleen wat achter op de bar. Die van MyProtein vond ik erg fijn, je kan ook op aliexpress halen maar die droogt traag.
Ha dankjewelJe hebt aardig wat kilos erop gegooid in drie maanden tijd zeg 😲