AndroidHealthClinic

endo belgie

Bezoekers in dit topic

bouvier

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
6 okt 2005
Berichten
245
Waardering
1
Hallo, na 10 jaar trainen en flink gekuurd te hebben ben ik sinds vorig jaar gestopt met alles, zowel trainen, kuren als voeding. Ik heb het dus naar de klote geholpen en dit op 1 jaar tijd. Geen beweging meer, alcohol drinken en slechte voeding. De laatste tijd voel ik mij dus echt wel down, ben bloed gaan laten prikken en dit was niet in orde, lever- en nierwaarden te hoog, schildklier werkt te traag en mijn testo en vrije testo staat nog altijd op minimum. Moet nu contact opnemen met een endo. Ben eigenlijk van plan om terug te gaan trainen, mijn vraag is nu, wil dit zeggen dat ik nooit meer kan kuren. Zijn er nog mensen met zo een ervaring??
 
die endo kan je niet tegenhouden te kuren, maar je moet zelf maar inzien of het zo goed is om weer te gaan kuren, en als je dat doet, of je het 'risico' wil lopen om levenslang verder HRT te gaan doen. dat moet je voor jezelf lekker uitmaken. de endo is er om je te helpen, maar als je zn raad wil, moet je ook niet direct gillen van **** YOU IK GA KUREN IK ZIE JE LATER WEL ES. dan moetjer gewoon niet bijgaan.
 
Vandaag bij de endo geweest voor bloedcontrole, vroeg haar wat de behandeling zou kunnen zijn, het antwoord was dat als ik een kinderwens had om geen testo toe te dienen maar hcg. Dacht dat hcg je boeltje weer plat legt??
 
Hcg doet lh na, maar hmg is nog beter.
 
Is hmg op voorschrift te krijgen in belgie?? Wat kost het en wat zijn de nodige doseringen?
 
Menopur heet dat spul dus, is ook nog heel gemakkelijk te krijgen, geen voorschrift nodig dus.
 
menopur zonder voorschrift!! ben je daar zeker van. zou mij toch verwonderen. en wat betaal je dan?
 
Daar ben ik heel zeker van en ik betaal 50 % minder dan met voorschrift.
 
je bedoelt dus op de zwarte markt en niet bij de apotheker. nu versta ik het. maar goedkoper dan bij de apotheker met een voorschrift. daar geloof ik niks van. dan zal het wel geen echt spul zijn. HG spullen zijn op de zwarte markt altijd veel duurder. Kijk maar naar de prijzen van nolva, clomid, proviron, enz..
 
Bloeduitslag gekregen, lh en fsh zijn in orde, alleen testo is te laag, krijg dus geen behandeling, de endo beweert dat het lichaam zich aant herstellen is.
 
Maar het kan ook zijn dat je ballen niet meer gaan werken zoals het moet. Dan blijft je test laag terwijl je stuurhormonen vollen bak blijven werken. Kan enkel een nieuw bloedonderzoek binnen een paar maanden uitwijzen.
 
Eindelijk de volledige uitslag gekregen.
TSH 4,35 (0,27-4,20)
Vrije T4 1,05 (0,93-1,70)
Vrije T3 3,2 (2,5-4,3)
FSH 6,9 (1,5-12,4)
LH 4,3 (1,7-8,6)
Testo 1,60 (2,49-8,36)
Vrije androgeen index 40,16 (19-79)
SHBG 13,83 (10-80)

Wat zijn jullie menigen, ervaringen met deze uitslag?
 
Vandaag bij de sportdokter geweest, wou gaan voor een nieuw bloedonderzoek maar hij vond dit niet nodig. Ik moet 4 weken glucosamine (inhoud=glucosamine,vit c,vit e, mangaan, koper, zink en selenium) en l arginine nemen en dan zou alles opgelost zijn. Wtf! Morgen naar mijn huisarts voor een bloedonderzoek.
 
Back
Naar boven