Fitness Seller

Endo-stim / Insu-Stim

Bezoekers in dit topic

kazz unit, jij bent 12 kg aangekomen door endo stim of insu stim????? Je kan wel zien dat je een belg bent, dit is echt triest dat je dat post.

Ik heb nog nooit zoiets doms gehoord!

Denk ook dat het cynisch bedoeld is ;)
 
als het cynisch bedoeld is neem ik me woorden terug uiteraard! Sorry dan kazz unit :D

Kan deze produkten niet uitstaan namelijk met al die claims, en het doet helemaal niks met je, iedereen die er wel vooruitgang mee boekt geniet van een placebo effect.
 
als het cynisch bedoeld is neem ik me woorden terug uiteraard! Sorry dan kazz unit :D

Kan deze produkten niet uitstaan namelijk met al die claims, en het doet helemaal niks met je, iedereen die er wel vooruitgang mee boekt geniet van een placebo effect.

Weet het zo net nog niet.
Ik heb het idee dat Humanobol wel werkte bij mij.
Niet extreem.

Sliep er overigens de eerste paar weken wel extreem voor.
Maar dan kun je net zo goed een pot slaappillen kopen.

Ben er naar mijn idee zo ongeveer 1,5 kilo mee aangekomen in 2 maanden.
En dat is redelijk denk ik.

Wat betreft Insu Stim en Endo stim.
Hoor hier en daar op de sportschool wel positieve reacties op dit spul.

Echter wonderspul wordt het niet genoemt.
 
Humanobol is natuurlijk bekent, tribulus produkten kan je beter van gaan slapen, maar je gaat toch niet zeggen dat je in die troep gelooft he???

Revolutions heeft dus volgens jou 5 produkten die allemaal super zijn! Ze hebben HET PRODUKT voor maximale groeihormoonafgifte, en HET PRODUKT voor maximale testosteronprodukte en ga zo maar door?

Het is om van te kotsen dat ze zulke reclame maken, veel mensen geloven deze bullshit en betalen veel geld voor waardeloze produkten (een beetje kruiden in pilvorm)

Maar goed heb geen zin om je ervan te overtuigen, als jij het idee hebt dat het werkt, dan zal dat wel.
 
Humanobol is natuurlijk bekent, tribulus produkten kan je beter van gaan slapen, maar je gaat toch niet zeggen dat je in die troep gelooft he???

Revolutions heeft dus volgens jou 5 produkten die allemaal super zijn! Ze hebben HET PRODUKT voor maximale groeihormoonafgifte, en HET PRODUKT voor maximale testosteronprodukte en ga zo maar door?

Het is om van te kotsen dat ze zulke reclame maken, veel mensen geloven deze bullshit en betalen veel geld voor waardeloze produkten (een beetje kruiden in pilvorm)

Maar goed heb geen zin om je ervan te overtuigen, als jij het idee hebt dat het werkt, dan zal dat wel.

Nee dat hoor je mij ook niet zeggen ;)
Heb je het zelf ooit gekocht en dat het niet werkt, en baal je dat je je geld eraan weggegooid hebt, en reageer je daarom zo furieus? :p

Alles wat ik zeg is dat het me opviel dat ik er zo lekker door sliep, en dat ik er idd wat door aangekomen ben.

Of het andere spul van hun werkt? Geen idee. Zeg alleen dat ik er positieve reacties over hoor.
Alleen op dit forum is men er negatief over. Maar ik ben echter geen groeps hobbelaar. En zal dus niet klakkeloos een mening overnemen. Wel zal ik advies e.d. aannemen.
Maar dat is wat anders dan klakkeloos volgen. ;)
 
kazz unit, jij bent 12 kg aangekomen door endo stim of insu stim????? Je kan wel zien dat je een belg bent, dit is echt triest dat je dat post.

Ik heb nog nooit zoiets doms gehoord!

Ik vind dutchbodybuilding zo een leuk forum dat vlamingen en nederlanders samen kunnen praten over hun gezamelijke sport.
Maar er is toch altijd 1 eikel die het niet kan laten om zo'n zielige opmerking te maken!:fire::splat:
 
ja ik had al sorry gezegt, nogmaals dan, maar ik kan er gewoon niet tegen dat dit soort namaak reclames en dergelijke legaal is in europa! Het ergste vind ik nog dat er ook nog mensen zijn die er in trappen en hun geld er aan verspillen.

Was idd een zielige uitspraak.
 
ik heb het genomen en ik heb er 12kg zuivere spiermassa van aangemaakt.

Eigenlijk wil ik niet meer op zulke vragen antwoorden *zucht*

En kazz je moet wel ff je dieet erbij te zetten he.
"Ach ik doe het wel"

8u 7 hele gebakken eieren met spek in roomboter
4 croissantjes

10.u 5 witte botherhamen met choco pasta en roomboter

12u Big amercan pizza met knoflook sauce

14u 10 Knakworsten met 5 witte puntje met mayo en ketchup

16 uur 3 snickers en 2 marsen

18u avond eten bestaande uit Friet met sate sauce en mayo

en voor de proteine 2 frikandellen spec. en 1 kroket.

20u 1 kop koffie + een stuk slagroomtaart

Gedurende dag +- 2 .5 ltr Cola drinken


Het is ff buffelen maar je komt er zeker 12 kilo mee aan.

En vergeet je endo stim niet ;)

:roflol:

Maar zoals je aan onze sarcasme kunt zien, kun je uit vele ervaringen lezen dat het niets is.

Houd het dus beter bij crea en proteine. en werk aan je voeding ;)

Suc6

En kazz we hebben zeker wel dommere dingen hiero gelezen.
 
kazz unit, jij bent 12 kg aangekomen door endo stim of insu stim????? Je kan wel zien dat je een belg bent, dit is echt triest dat je dat post.

Ik heb nog nooit zoiets doms gehoord!


Ha ha ha, domme kloot en jij bent duidelijk de meest achterlijke Nederlander op deze planeet.
 
kazz unit, jij bent 12 kg aangekomen door endo stim of insu stim????? Je kan wel zien dat je een belg bent, dit is echt triest dat je dat post.

Ik heb nog nooit zoiets doms gehoord!

Ha ha ha, domme kloot en jij bent duidelijk de meest achterlijke Nederlander op deze planeet.

zoals ripaf zegt...(ik denk trouwens niet dat men hem moet bestempelen van achterlijke Nederlander maar gewoon achterlijk mens om onze lieve Nederlands vrienden hier op dit board niet te beledigen.)
btw mooie eerste post was dat van je :rolleyes:
 
Super sayin

Ik ben net 5 dagen bezig met Endo-Stim en ik knal bijna uit elkaar.
Van af mijn 17e begon ik met bodybuilding, ben nu 33 en heb alles geslikt en gespoten wat er te krijgen is wat hormonen betreft.
Mijn pomp en power is gestegen als als wat, en de pomp die normaal wat afneemt na het trainen, is nu blijvend dankzij Endo-Stim.
Ik weeg nu 90 kg, ik hou jullie op de hoogte. Ik zal elke week een reactie plaatsen over mijn ervaring. Wekelijks up to date.
 
Ik ben net 5 dagen bezig met Endo-Stim en ik knal bijna uit elkaar.
Van af mijn 17e begon ik met bodybuilding, ben nu 33 en heb alles geslikt en gespoten wat er te krijgen is wat hormonen betreft.
Mijn pomp en power is gestegen als als wat, en de pomp die normaal wat afneemt na het trainen, is nu blijvend dankzij Endo-Stim.
Ik weeg nu 90 kg, ik hou jullie op de hoogte. Ik zal elke week een reactie plaatsen over mijn ervaring. Wekelijks up to date.

hou ons maar niet op de hoogte ok.
 
Homo stinkie ?

Lol, zelfs in het normaal Nederlands slaat het nergens op
 
god god wat een taal, weet je zelf uberhaubt wel wat het betekent? ome 33jarige super sayin.

:roflol: op dat soort momenten, dat iemand in een raar taaltje loopt te schelden, is het jammer dat je geen negatieve karma meer kan geven he :roflol:
 
:roflol: op dat soort momenten, dat iemand in een raar taaltje loopt te schelden, is het jammer dat je geen negatieve karma meer kan geven he :roflol:

ik geef 33 jarigen die teveel in de cartoon wereld zijn blijven hangen geen negatieve karma hoor:D
vooral niet als ze met zulke placebo(lees leugens) verhalen over endo stim aankomen.

beter dan alle aas als ik t zo lees, en hij weet het want hij heeft alles al gebruikt. nee zou sneu zijn om aan zon iemand neg karma te spanderen:p
 
Heren...

Ik heb endo stim en insu stim 2 maanden gebruikt omdat ik zo STOM (lees achterlijk) was om in die lekkere verhaaltjes te trappen....

En geloof me... het werkt voor de **** niet.

Goed eten, hard trainen en af en toe een goed kuurtje...
DAT WERKT WEL!!!!
 
Sper Sayin

Ik ben nu 2 weken bezig en ben bijna veranderd in een monster achtige super sayin.
 
Back
Naar boven