MuscleMeat

ene dag groot lijken andere dag klein (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nilsjei1234

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
1.580
Waardering
0
Kennen jullie dit...

Dus dat je de ene dag heel groot lijkt en de andere dag zo iel als het maar kan..

Voorbeeld :

Gistermiddag trainde ik borst enz stond beetje voor de spiegels leek echt wreed groot, ik d8 echt van wow dit gaat goed he.

Vanochtend rug getraind, en toen leek ik gewoon klein me armen leken wel nix etc...

Kennen meer mensen dit?
 
Niet echt alleen het "pomp" verschil maar dat is niet echt 'het' verschil.

Met een goede pomp zie je er uiteraard voller uit. Wat wel zichtbaar is (armen bv bij mij 2 cm).

Groet Smalluser :thumb:
 
mja.. ik heb dat vaak bv.. als ik bv woe me borst + bic + tri heb gehad. en dan do me rug + schouders + onderarme.... voel ik me vrijdag echt vet HUGE :D

maar nu is de verzuring beetje voorbij.. en voel ik me klein :(
schriel enz..

MORGENVROEG weer !!! :D
 
nog een voorbeeld..

sochtends vroeg lijk ik kleiner als savonds..

Maja dat is redelijk logisch omdat je savonds meer voeding ophebt enz..
 
Kan ook de lichtval zijn , of gewoon een dag dat de pomp er beter inzit, hoeft nog niet door training te zijn.
 
hmmz ik vind het maar een vaag verschijnsel
 
neh niet echt in the mind ik vind het zelf maar vaag
 
Kan ook aan je humeur liggen :p

Klink dom maar kan in de praktijk nogaleens wat schelen qua zelfbeeld ;)
 
Originally posted by nilsjei1234
nog een voorbeeld..

sochtends vroeg lijk ik kleiner als savonds..

Maja dat is redelijk logisch omdat je savonds meer voeding ophebt enz..


jaa ! heb ik ook.. vaak gaak zo savonds te bed.. en ik slaap dan alleen in boxershort.. en dan doek altijd tanden poetsen in me box.. en dan ziet t er behoorlijk groot uit (imo dan) en dan sta ik smorgens op.. heel plat alles :(

weird.. iemand verklaring.. kan wel een klein beetje een reden bedenken .. maar toch ..
 
Heb ik sochtends ook, maar dat heeft iedereen omdat je spieren dan helemaal ontspannen zijn, en je hebt net een bult vocht verloren. Daarom vooral nooit in de ochtend in de spiegel kijken.

Wat pas echt geweldig werkt is als je net je rug zwaar hebt getrainen (met traps erbij). Als je dan voor de spiegel staat... dan denk je van... YEAH BABY !!!!

Maar het gaat er niet om hoe je er uit ziet, maar hoeveel progressie je maakt. Daarom metingen doen (omtrekken en gewicht) altijd op zelfde vaste tijdstippen, 2 in de maand ofzo.
 
Ik heb nooit problemen met mezelf 's ochtends :p

Misschien toch iets meer groeien vrienden ;)
 
Originally posted by Frenkpie



jaa ! heb ik ook.. vaak gaak zo savonds te bed.. en ik slaap dan alleen in boxershort.. en dan doek altijd tanden poetsen in me box.. en dan ziet t er behoorlijk groot uit (imo dan) en dan sta ik smorgens op.. heel plat alles :(

weird.. iemand verklaring.. kan wel een klein beetje een reden bedenken .. maar toch ..
Door tegen de avond al heel wat gegeten te hebben drukken darmstelsel en maag het middenrif omhoog zodat de borstkas wijder wordt.
Verder is de bloed circulatie 's ochtends heel rustig zodat spieren nog niet goed doorbloed zijn en er geen enkel pomp effect is. Misschien daardoor.
 
sochtends zijn je glycogeendepots ook een stuk leger. vandaar het platte gevoel.
 
Ik ben 's ochtends net zo breed als 's avonds.......wheheheheh:D.

Ik denk dat het meer tussen de oren zit dan dat je daadwerkelijk kleiner bent. Misschien lichtval idd, 's ochtends daglicht en 's avonds kunstlicht, zo geplaatst dat het nog meer lijkt allemaal.

gr
 
aah thx admin en patrick
 
Originally posted by Frenkpie



jaa ! heb ik ook.. vaak gaak zo savonds te bed.. en ik slaap dan alleen in boxershort.. en dan doek altijd tanden poetsen in me box.. en dan ziet t er behoorlijk groot uit (imo dan) en dan sta ik smorgens op.. heel plat alles :(

weird.. iemand verklaring.. kan wel een klein beetje een reden bedenken .. maar toch ..


Heb jij dan tanden in je boxer?? wil ik niet graag kijken bij jou in je broek:lol:
 
Originally posted by Diver2000



Heb jij dan tanden in je boxer?? wil ik niet graag kijken bij jou in je broek:lol:

de mijne bijt hoor ! :D :rolleyes:
 
Het zit voor een deel tussen je oren, en voor een deel in je voeding. Zoals enkele hier al zeiden, smorgens zijn je glycodepots gewoon leger, en dat zie je tov van savonds.
 
Back
Naar boven