XXL Nutrition

Enercup 2015 logje :D

Bezoekers in dit topic

brian0206

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 feb 2010
Berichten
1.055
Waardering
2.178
Lengte
1m84
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
Afgelopen jaar meegedaan aan de flexcup in de categorie MAP.(zie link)

Dit jaar enercup in de categorie classic of normaal BB.

Zal hier mijn voortgang en alles beetje bijhouden.

Vorig jaar alles zelf gedaan qua voorbereiding, dit jaar onder begeleiding van Jeffrey Suijkerbuijk.

Op het moment qua voeding:
3361 kcal

Training:
4 dagen split en 5e dag zwakke punten dag.

Zal deze week even wat fotos posten!!
 
Misschien wel te vroeg om te bepalen, maar heb je al enig idee welke gewichtklasse het gaat worden?

Ik doe btw zelf ook mee aan de enercup, -80 kg. Wie weet staan we wel naast elkaar :)
 
Ik denk dat het -90 word.
Ben op de flexcup geeindigd met een gewicht van 81. En hoop dit jaar iets meer over te houden:P dus hoop op een 83 kg ongeveer maar zeker niet onder de 80.

ben op het moment 94kg met 13% dus moet boven die 80 blijven :P

---------- Toegevoegd om 09:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:14 ----------

Huidige trainingsschema opdeling:

Rug-Triceps
Borst- Biceps
Quads - kuiten
Schouders - Hamstrings
Borst - Biceps(zwakke puntendag)

Buik train ik 2 x per week bij quads kuiten en bij zwakke punten dag.

Voedings is opgedeeld als volgt:
3356 kcal
eiw:41%
KHD:43%
vet:16%
 
Nice man. Nog genoeg tijd om massa te bouwen. Het is nog bijna 200 dagen. Merk je dat je op 3400kcal goed kan groeien en toch lean blijft?
 
Nice man. Nog genoeg tijd om massa te bouwen. Het is nog bijna 200 dagen. Merk je dat je op 3400kcal goed kan groeien en toch lean blijft?

Ja daarom :D

Ben nu een weekje bezig met dit kcal aantal. Zat hiervoor op 3600 en was iets te vet geworden 14% en coach wilt me op 12 hebben dus even kijken hoe dit aanslaat en hoe me lichaam erop reageert verder.
Zal van de week even wat fotos plaatsen van mijn huidige shape.
 
Succes! in.
 
Ja daarom :D

Ben nu een weekje bezig met dit kcal aantal. Zat hiervoor op 3600 en was iets te vet geworden 14% en coach wilt me op 12 hebben dus even kijken hoe dit aanslaat en hoe me lichaam erop reageert verder.
Zal van de week even wat fotos plaatsen van mijn huidige shape.
Slim man, helemaal mee eens. Als je enkel vet bouwt, is toch zonde. Dat moet er weer af en gaat ten koste van je tijd dat je massa wilt bouwen. Dan kun je beter de ideale weg bewandelen en met 12% wedstrijd klaar raken. Waar bestaat je voeding voornamelijk uit? Dan hoef je een veel minder pittige en gedisciplineerde voorbereiding te doen. Dat moet wel lukken als ik het zo hoor. Met de ervaring van afgelopen jaar (lees: flexcup) moet je zeker een eind komen. :cool:
 
net even logje van vorig jaar bekeken ziet er prima uit, zou zeker voor classic gaan met jou gewicht tot 90 kg klasse met 83 kg droog, heb je helaas niks te zoeken tussen die reuzen
 
Slim man, helemaal mee eens. Als je enkel vet bouwt, is toch zonde. Dat moet er weer af en gaat ten koste van je tijd dat je massa wilt bouwen. Dan kun je beter de ideale weg bewandelen en met 12% wedstrijd klaar raken. Waar bestaat je voeding voornamelijk uit? Dan hoef je een veel minder pittige en gedisciplineerde voorbereiding te doen. Dat moet wel lukken als ik het zo hoor. Met de ervaring van afgelopen jaar (lees: flexcup) moet je zeker een eind komen. :cool:

Ja daarom en luister verder gewoon naar de coach dan moet het goedkomen.
vraag over voeding bedoel je daarmee qua macro verdeling of wat voor type voeding?
 
Nee sorry nog geen tijd gehad. Net nieuw contract bij me werk gekregen waardoor ik super druk Ben. Heb begin mei ongeveer weer coach meeting + posing dus even vragen of hij dan wat foto's wilt maken van de goede poses. Post af en toe wel een snelle foto op instagram : thabulk
 
Nee sorry nog geen tijd gehad. Net nieuw contract bij me werk gekregen waardoor ik super druk Ben. Heb begin mei ongeveer weer coach meeting + posing dus even vragen of hij dan wat foto's wilt maken van de goede poses. Post af en toe wel een snelle foto op instagram : thabulk


Gelukkig nog wel genoeg tijd om te gainen [emoji123]

Wie is je begeleiding eigenlijk

Edit: zie het al: Jeffrey suijkerbuik!

Zijn er duidelijke verschillen met je vorige begeleiding? (Flex challenge?)
 
Ja kan nog wel beetje massa aankomen tijd zat nog
ja word begeleid Door jeffrey. Vorig jaar heb ik het zelf gedaan zonder begeleiding
 
Met Jeffrey zit je zeker goed hoor :)
 
Ben zeer tevreden over de begeleiding die ik van jeffrey krijg. Weet niet wat voor verhalen je gehoord heb, maar vanuit mij is het zeker positief :D
 
Uiteindelijk moet je het toch zelf doen, hoe goed je begeleider ook is.
 
aantal fotos van mij huidige shape

20150418_121522_resized.jpg


20150418_121538_resized.jpg


20150418_121554_resized.jpg


20150418_121632_resized.jpg


20150418_121734_resized.jpg
 
Back
Naar boven