XXL Nutrition

Enercup 2015 logje :D

Bezoekers in dit topic

ziet er al netjes uit kerel, je zou ook met classic mee kunnen doen is je gewicht tot lengte verhouding wat beter voor ook, met 83, tussen kerels van 89 gaan staan maak je niet heel veel kans
 
10% ongeveer?

Nee 13 ongeveer

---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

ziet er al netjes uit kerel, je zou ook met classic mee kunnen doen is je gewicht tot lengte verhouding wat beter voor ook, met 83, tussen kerels van 89 gaan staan maak je niet heel veel kans

Bedankt man. Ja classic is wel mijn insteek. Maar even overleggennof het classic of normaal word maar denk classic
 
Zit zelf ook nog steeds te twijfelen of het enercup of flexcup wordt en dan nog de keuze tussen classic of tot 80kg
D klasse in geval van flexcup. weet niet hoeveel ik qua massa ga inleveren tijdens de cut dus blijft lastig
 
zit zelf ook nog steeds te twijfelen of het enercup of flexcup wordt en dan nog de keuze tussen classic of tot 80kg
d klasse in geval van flexcup. Weet niet hoeveel ik qua massa ga inleveren tijdens de cut dus blijft lastig

.

why noy both.jpg
 
Tijdje stil geweest hier.
Ben terug naar 3800 kcal gegaan en ander combi qua trainen:
borst - rug
Armen - schouders
kuiten - quads
deadlifts - hamstrings

Merk wel dat ik iets aanzet op me buik met dit calorie aantal, maarja all for the gains :eating: :flexbiceps:

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ----------

Vrijdag eventueel weer even een "shootje" doen bij me gym voor progressie foto's
 
vanaf afgelopen week lid van team BC van Jeffrey Suijkerbuijk :flexgrin:
 
Tijde stil geweest hier :trollface:

Nu weer wat meer aanwezig hoop ik.
Afgelopen team meeting gehad ook even gelijk meting gedaan.
Zit nu op 12% en moet 4 oktober zo laag mogelijk zijn :D

Nieuw dieet op 2800 kcal ( 1000kcal omlaag:fuu:)

Intensiteit op trainingsschema omhoog en rust omlaag. Meer cardio doen.
Over 10 dagen ga ik 10 dagen naar turkije dus word netjes gedragen daar:fuu:

een deze dagen even huidige shape pic posten en dan wekelijks nieuwe proberen te plaatsen
 
Poeh, 10 dage Turkije en dan zeker ook
All-inclusive? Dat zal niet meevallen :D
 
Poeh, 10 dage Turkije en dan zeker ook All-inclusive? Dat zal niet meevallen :D

Nee tot nu toe alleen vliegticket dus daar aangekomen nog even een hotel zoeken, maar moet goed te doen zijn ookal word het al in. Veel vlees en groenten eten :D af en toe iets afwijkends :eatmeat:
 
1 week Turkije was voor mij +4kg. Ik had dan ook wel flink gebulkt en toch geprobeerd de juiste keuzes te maken, maar dat viel niet altijd mee :(

Die 4 kilo was met name vocht natuurlijk.
 
1 week Turkije was voor mij +4kg. Ik had dan ook wel flink gebulkt en toch geprobeerd de juiste keuzes te maken, maar dat viel niet altijd mee :( Die 4 kilo was met name vocht natuurlijk.

hahah juiste keuze is natuurlijk moeilijk te maken met al dat eten daar:P

scheelt als het vocht is is het zo weer weg. Hoop dat ik voordat ik ga al 2 kg kwijt ben dan heb ik een kleine buffer :p
 
Dus classic word het voor je? Zeker geen -90 gaan doen. No offense maar dan word je ecth omver geblazen.
-80 kan toch ook gewoon? Inschrijven heb je gedaan neem ik aan?
 
Dus classic word het voor je? Zeker geen -90 gaan doen. No offense maar dan word je ecth omver geblazen. -80 kan toch ook gewoon? Inschrijven heb je gedaan neem ik aan?

Ja word classis. Nee klopt, maar als ik 84 overhoud dan moet het goed zijn en classis is lengte-gewicht gebonden dus niet alleen gewicht gelukkig want dan word ik zekers omver geblazen ja :fuu:
 
Ja word classis. Nee klopt, maar als ik 84 overhoud dan moet het goed zijn en classis is lengte-gewicht gebonden dus niet alleen gewicht gelukkig want dan word ik zekers omver geblazen ja :fuu:

13% op 94kg en je wilt 84 overhouden?

lastig hoor, vocht is al 5-6 kg he.. hoe ziet je gear eruit?
 
13% op 94kg en je wilt 84 overhouden? lastig hoor, vocht is al 5-6 kg he.. hoe ziet je gear eruit?

ja ik weet het ben ook bang dat het iets lichter word maar we gaan het zien. Gear? als in supps?
 
dan kom je echt wel onder de 80 uit hoor, hoe verloop het cutten nu?
 
dan kom je echt wel onder de 80 uit hoor, hoe verloop het cutten nu?
we zullen zien:P

ja goed. zit nu op de 89 kg en 9% dus hopen voor eind van de maand op 7 of 6% te staan.
Cardio omhoog en op rust dagen lager in carbs en hoger in vetten
 
Back
Naar boven