MuscleMeat

energie voor de training (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

roel26

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
16 jan 2005
Berichten
193
Waardering
0
Zijn er onder jullie ook die na een hele dag werken moe zijn (vooral geestelijk).
Ik heb hier namelijk veel last van en ben ook vaak niet erg geconcentreerd tijdens de training, ik heb het idee dat wanneer ik wat fitter zou zijn ik een stuk harder zou kunnen trainen! :(

Zijn hier middelen voor? dus een of ander suplement dat je zeg maar een tijdelijke boost geeft waardoor je wat dieper kunt gaan tijdens de training?
 
Red Bull Baby!
 
zat ik ook al aan te denken, maar zou dat sterk genoeg zijn..?
 
Als je alleen concentratieproblemen hebt, Vinpocetine. Geeft ook nog een lichte boost. Anders caffeine, ook al zal je van beide middelen niet fitter worden. Alleen je voelt je wat energieker.
 
lol, red bull is brol

kzou zeggen, neem vitamine C, drink veel water, niet teveel eiwitten voor de training, slaap een uur meer snachts,

een paar ideeën ...
 
EricR zei:
Als je alleen concentratieproblemen hebt, Vinpocetine. Geeft ook nog een lichte boost. Anders caffeine, ook al zal je van beide middelen niet fitter worden. Alleen je voelt je wat energieker.

http://www.vinpocetine.info/

Had nog nooit van het product gehoord. Zelf ervaring?
 
SideShow zei:
lol, red bull is brol

kzou zeggen, neem vitamine C, drink veel water, niet teveel eiwitten voor de training, slaap een uur meer snachts,

een paar ideeën ...

neem vit. c en multi vit. / drink 5 liter water per dag en slaap 8 a 9 uur :D

daar kan het dus niet aan liggen...

tis meer dat werk van mij (werk op een call-centre van een grote zorgverzekeraar en ben echt helmaal gaar op het einde van de dag met als gevolg concentratie problemen tijdens het trainen. :(

Ervaring met dat middel Eric ?? misschien dat ik dat dan eens ga proberen !
waar is het te krijgen??
 
Laatst bewerkt:
caffeine,clen,efedrine hcl, taurine en rust en goede voeding.

zo nu kun je ff vooruit ;)
 
Efedrine........valt dat nog te krijgen dan? Heb vroeger wel eens Epedhra gebruikt en dat was toch wel erg lekker.
 
Rust + voeding is 100% in orde ;) zal dan maar eens een van de middeltjes die jullie noemen gaan proberen...alleen van efedrine wordt ik helemaal waus, ik nam dat vroeger wel eens op housepartys

Ik heb taurine eens opgezocht, denk dat ik dat ga proberen!!
 
Laatst bewerkt:
caffeine, efedrine is rotzooi. Gewoon taurine is idd beter.
 
Deer Antler met Holy Basil voor je training
 
mijn 2 cents :

heb zelf ondervonden dat red bull niet goed werkt, ligt op men maag bij workout

ik heb via een vriendin wel eens red bulls in snoepvorm gekregen (is een zakje met veel van die kleine snoepjes in, 3 per keer nemen is ongeveer aan 1 of 2 red bulls) en dat is beter, maar ik weet niet waar e dat vindt.

ephedrine neem ik nooit meer, krijg er veel te hoge bloeddruk van.

waar veel mensen tegenwoord redelijk positief over zijn is Neurostim...
 
Deejay_Spike zei:
heb zelf ondervonden dat red bull niet goed werkt, ligt op men maag bij workout

Dit schreef ik al in een andere post:
Caffeine is a stimulant, not a source of energy, so the sugar-free products don't even provide fuel for sport. The regular versions of these products are too concentrated in carbs and take longer to empty from the gut, so they're not an efficient fuel source for exercise.
 
waarom voor een blikje red bull op zijn minst 1,09e betalen? komt 100x terug uit je maag omhoog.

haal gewoon vit B, caffeine en taurine en je maakt je eigen red bull.
 
Ik heb al een potje taurine gehaald ;).

Bedankt voor julli reacties :thumb:
 
wat ook goed lijkt te werken is Citruline Malate
 
dennis999 zei:
waarom voor een blikje red bull op zijn minst 1,09e betalen? komt 100x terug uit je maag omhoog.

haal gewoon vit B, caffeine en taurine en je maakt je eigen red bull.

Is dat zo makkelijk (na) te maken dan (en dan gaat het me voornamelijk om de smaak, just love it :D ) ??
 
Deejay_Spike zei:
wat ook goed lijkt te werken is Citruline Malate

Yup! Body Octane van MAN bvb
 
Back
Naar boven