Fitness Seller

energie voor de training (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sport wonder zei:
Is dat zo makkelijk (na) te maken dan (en dan gaat het me voornamelijk om de smaak, just love it :D ) ??

hmm, kijk maar eens op de achterkant naar de voedingswaarde, is weinig spannends.
die smaak, tja koop van die suikervrije bubble gum (zoete smaak) heb je een soort gelijk iets ;)
 
Nah dat hebben we al vaak maar energie drink is voor mij toch iets apparts, heb ooit op een site ook iets gezien moest je met water mengen en dan kreeg je een soort van red bull koste ook geen drol heb alleen nooit meer die site kunnen vinden :mad:
 
Ik heb het probleem zelf ook,
op de dagen dat ik vrij heb ga ik s'ochtends trainen en heb ik geen problemen
maar de dagen dat ik s'avonds na het werk nog ga trainen

moet ik echt een opkikker krijgen.
Vendetta werkt bij mij mij goed krijg je ook wel een boost van lichamelijk
nadeel vind ik dat ik van vendetta wel eens misselijk word
op benen dag
 
Ik heb dat ook, ik trek het niet om direct aansluitend op mijn werkdag te gaan trainen... daarom train ik tussen de middag. Zo heb ik niet alleen voldoende energie, maar krijg ik er ook energie van voor de rest van de middag (al was het maar door de geestelijke break).
 
wazzup zei:
Ik heb dat ook, ik trek het niet om direct aansluitend op mijn werkdag te gaan trainen... daarom train ik tussen de middag. Zo heb ik niet alleen voldoende energie, maar krijg ik er ook energie van voor de rest van de middag (al was het maar door de geestelijke break).

Had ik die mogelijkheid maar, zou wel een oplossing zijn denk ik maar ik moet helaas werken :mad:
 
Banaan en mueslireep!
werkt prima voor mij
 
let wel op je kunt door die middeltje's zo als caffeine en efedra wel harder gaan trainen maar het is minder bevorderend voor de spiergroei...

dus voor je zelf eff afwegen of die zwaardere training het dan nog wel waard is!...

grt eddy
 
eddycaminos zei:
let wel op je kunt door die middeltje's zo als caffeine en efedra wel harder gaan trainen maar het is minder bevorderend voor de spiergroei...

dus voor je zelf eff afwegen of die zwaardere training het dan nog wel waard is!...

grt eddy

caffeine en efedra zorgen er niet alleen voor dat je harder traint, maar middelen als clen en efedra hebben anti-catabole eigenschappen, hetgeen (kort gezegd in dit concrete geval) inhoudt dat ze meer eiwit vast houden in de spieren gedurende de training. zorgt dus indirect voor spiergroei
gr d
 
dennis999 zei:
caffeine en efedra zorgen er niet alleen voor dat je harder traint, maar middelen als clen en efedra hebben anti-catabole eigenschappen, hetgeen (kort gezegd in dit concrete geval) inhoudt dat ze meer eiwit vast houden in de spieren gedurende de training. zorgt dus indirect voor spiergroei
gr d


heel kort... ik geloof totaal niet in de anti catabole werking van deze middelen...
 
eddycaminos zei:
heel kort... ik geloof totaal niet in de anti catabole werking van deze middelen...

Dit is het laatste wat ik er over gelezen heb:

People have speculated that beta-agonists were anticatabolic. This is disproved somewhat by the fact that 3-methylhistidine, which is used as an index for skeletal muscle breakdown, was not altered by ephedrine administration yet nitrogen balance was significantly improved during very low calorie dieting.9 So although muscle tissue was being broken down at the same rate, more lean tissue was being produced.

http://www.mesomorphosis.com/articles/haycock/ephedrine-and-beta-adrenergic-receptors.htm

(toch wel duidelijk voordelen dus)

Maar er zijn ook studies die het wat stelliger zeggen:

Beta2 adrenoceptor agonists such as clenbuterol and salbutamol exhibit anabolic properties. From animal studies it appears that clenbuterol has anti-catabolic effects resulting in skeletal muscle hypertrophy. In addition, a shift towards fast twitch skeletal muscle fibres has been observed, facilitating heavy and rapid contractions (like weight lifting).
http://thorax.bmjjournals.com/cgi/content/full/54/11/1041
 
Vendetta !!!

Daar krijg je echt zin van om te trainen man , heb soms zelfde probleem de weinige keren dat ik savonds train dat ik moe ben , een vendetta geeft je direct veel energie , kijk eens op www.nutriplaza.nl , daar kan je het procut vinden
 
nicolazio zei:
Vendetta !!!

Daar krijg je echt zin van om te trainen man , heb soms zelfde probleem de weinige keren dat ik savonds train dat ik moe ben , een vendetta geeft je direct veel energie , kijk eens op www.nutriplaza.nl , daar kan je het procut vinden

Vendetta ken ik maar ik heb een aantal dagen geleden al taurine gehaald, dat wil ik eerst eens gaan proberen.

Maar allemaal bedankt voor jullie info en tips.. :thumbs:
 
wazzup zei:
Dit is het laatste wat ik er over gelezen heb:



http://www.mesomorphosis.com/articles/haycock/ephedrine-and-beta-adrenergic-receptors.htm

(toch wel duidelijk voordelen dus)

Maar er zijn ook studies die het wat stelliger zeggen:


http://thorax.bmjjournals.com/cgi/content/full/54/11/1041


eddy zegt niet waarom hij er niet in gelooft tewijl er duidelijk wetenschappelijk bewijs is.
ik denk dat je een goed onderscheid moet maken tussen anticatabool en anabool. clen is anticatabool maar NIET anabool in mensen, bij dieren wel.
gr d
 
Back
Naar boven