MuscleMeat

energie

Bezoekers in dit topic

energy23

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 sep 2007
Berichten
62
Waardering
0
help!!! ik begin aan de training maar na 2 oefeningen is mijn energie totaal weg, wie weet een goede energie / pep middel / training supplement. groetjes sander
 
Motivatie wil ook wel eens helpen. Of adrenaline.
 
help!!! ik begin aan de training maar na 2 oefeningen is mijn energie totaal weg, wie weet een goede energie / pep middel / training supplement. groetjes sander

Ik denk gewoon dat je te weinig koolhydraten eet, een oppepper alleen doet dan niet zoveel denk ik...

Hier staan wel een paar goede supplementen tussen: check!
Ik zou eens denken aan Vendetta dan of White Flood.
 
help!!! ik begin aan de training maar na 2 oefeningen is mijn energie totaal weg, wie weet een goede energie / pep middel / training supplement. groetjes sander

Veeeel complexe koolhydraten eten gedurende de dag. Dat gaat boven alle supplementen.
Als er iets een wondermiddel is dan is het wel goede voeding, niet de supplementen.
 
Idd wat luke en XXL zeggen , het handigst zou zijn als je gewoon een schema zou maken die je hier eventueel zou kunnen posten en waar wij naar kunnen kijken en misschien nog wat extra tips kunnen geven :D

Ik zou als ik jouw was niet gelijk naar suplementen grijpen , zorg eerst dat je basic voeding goed zit en kijk dan pas verder..
 
Back
Naar boven