XXL Nutrition

Energie

Bezoekers in dit topic

Gingerbreadman

DBB Koekje
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
18 mei 2008
Berichten
3.353
Waardering
732
Lengte
1m80
Massa
98kg
Vetpercentage
10%
.
 
Laatst bewerkt:
Hmm.. raar je eetschema ziet er niet verkeerd uit.

Misschien even naar de huisarts je bloed testen op Hb enzo...
Beter even kijken wat de oorzaken zouden kunnen zijn, dan dat je een product gaat gebruiken om het vermoeidheidsgevoel te onderdrukken.

Slaap je wel genoeg?
 
Hoelaat ga je trainen?
 
Sorry hoor maar ik zie er toch echt geen tijd bij staan?
 
Om 16:00 train ik ongeveer. Dat is afhankelijk van mijn werk. De ene keer eerder, de andere keer wat later.

Ik zit dus nu in twijfel of ik een caffeine product zoals hierboven genoemd zal proberen, of een pre-workout sup welke goed icm NOS Ether zou werken.
 
Denk dat het verstandig is om een weekje rust te pakken. Grote kans dat je overtraind aan het raken bent. Groeien doe je in bed en niet op de sportschool!
 
De laatste tijd dat als ik train, merk ik dat ik bijzonder snel door mn energie heen ben. Ik wordt letterlijk moe, en kan niet verder dan dat ik geloof dat ik zou kunnen. Ook gaap ik (ookal kan dat alleen met zuurstof te maken hebben) en krijg ik daardoor een geirriteerd gevoel.


Klinkt er meer naar dat de tryptofaan/BCAA's balans verschuift in het voordeel van tryptofaan dan dat je echt vermoeid raakt

Oplossing => probeer BCAA's voor/tijdens je training.
 
Oplossing => probeer BCAA's voor/tijdens je training.
Staat er niet bij, maar dat doe ik al. 5gram voor en na mijn training.
Ik ga volgende week ergens over op de gaspari stack. Heb daar wat goede hoop op.
Mijn spijcvertering werk bijzonder snel. Misschien dat ik toch eens moet kijken naar wat meer complexere koolhydraat bronnen.
 
Back
Naar boven